vineri, 23 ianuarie 2015

Cupa invingatorilor

Vreau sa fiu pe primul loc! Vreau sa fiu castigator! Aud asta din ce in ce mai des printre colegii mei si nu am putut sa nu observ cum aceasta generatie pune foarte mult acceptul pe competitie, castig si reusita. Chiar si cu orice pret, cu totii ne dorim sa fim invingatori si sa ajungem pe cele mai inalte trepte ale succesului. Iar pentru asta este nevoie de rabdare, perseverenta si un pic de ingeniozitate! Spun asta pentru ca desigur ca fiecare isi doreste sa exceleze intr-un anumit domeniu. Unii poate isi doresc sa intre la o facultate de top pe cand unii doar sa treaca de sesiune cu un 5, pe cand altii au aspiratii mult mai inalte precum ar fi sa se imbogateasca rapid si usor si sa isi puna viata la punct. Cum poti face asa? Pai pentru inceput ai putea sa te angajezi intr-un loc de munca bine platit, dar cum desigur ca asta implica multe ore de munca, stres si poate chiar un colectiv nu chiar pe placul tuturor, dar ar mai putea exista si alta varianta de reusita?

Unii spun ca da, ca nu am cautat prea bine si ca defapt adevarata modalitate de a scoate niste bani de buzunar sau poate chiar mai mult este sa fii aprig si sa stii sa risti! Si desigur ca in aceasta categorie intra pariurile sportive!
V-am mai vorbit in trecut despre acest lucru si cat de usor se pot face cativa banuti frumusei mai ales daca esti un impatimit al jocurilor sau a meciurilor de fotbal si nu numai. Trebuie sa recunosc faptul ca la inceput, nu mi-a placut deloc acest hobby iar cand il auzeam pe iubitul meu ca a mai bagat cativa lei la un pariu imi venea sa ii confisc potofelul, dar stiti cum sta treaba: pana nu incerci si tu nu dai crezare castigurilor! Iar cand mi s-a intamplat sa castig 400 de lei am raman efectiv fara cuvinte si nu stiam cum sa reactionez mai ales pentru ca suma pe care eu am pariat a fost defapt 5 lei! Asta da castig adevarat dar si noroc! Va dati seama ca nu intotdeauna ma informez cu privire la meciurile zilei si nici nu stau sa caut pe internet informatii despre echipele jucatoare, ci mai mult ma bazez pe intuitie si pana acum am fost chiar norocoasa! Din cand in cand mai trec pe la o colega ce lucreaza la un centru pentru pariuri sportive si mai vorbim una alta cat timp mai pun niste banuti intr-un pariu iar daca nu, cu un click aici pentru ponturi mi-am asigurat castigul zilnic si doza de adrenalina! Ca doar ce credeati, nu am eu pic de emotie cand imi joc salariul? Am , si inca prea multe emotii! Dar consider aceste investitii o mica distractie mai ales pentru ca nu gasesc pariurile sportive daunatoare in asa masura incat sa imi golesc portofelul in totalitate. Castigul asadar, poate sa fie si al celor care risca si a celor care nu. Eu prefer totusi sa demonstrez ca sunt o luptatoare si ca nu imi este frica sa imi asum riscuri niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu