sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Curatenie la ordinea zilei!

Long time no see, right? Mi-am permis sa fac o mica pauza pe blog pentru a invata pentru un examen pe care a fost nevoie sa il iau cu o nota maxima si am zis ca ma veti intelege cu siguranta mai ales ca trebuie sa imi pastrez locul la buget. Cand e vorba de scoala, prefer sa ma detasez de toate grijile si de lucrurile din jurul meu pentru ca sa ma pot concentra maxim asupra invatatului si evident ca metoda aceasta da rezultate de fiecare data. Si apoi as mai putea spune ca aceasta pauza a trebuit luata si pentru a face putina ordine prin casa. Dupa Craciun si Revelion parca a trecut un uragan prin casa si a lasat dezastru. Cand primesti musafiri masa mereu iti este plina cu bunatati, dar urmeaza vasele murdare, covoarele patate si dezordinea la ordinea zilei! As vrea uneori sa am 4 maini sa le pot face pe toate deodata dar nu doar ca nu pot dar am si pielea super sensibila si atunci cand ma pun pe treaba trebuie sa port cele mai groase manusi ca sa nu ma trezesc cu o iritatie de toata frumuseatea sau arsuri provocate de solutiile de curatat. Recent insa am tot stat si m-am gandit la cat de mult timp imi ocupa curatenia si cum as putea sa facilitez eu acest proces pentru a nu mai face rani pe maini... Desigur, poate ar fi mai usor sa ii cer ajutorul iubitului meu dar eu una cel putin, nu suport curatenia facuta superficial astfel ca prefer sa fiu eu cea care isi pune la locul lui fiecare lucru din casa. Doar ca in acest an, am zis sa ma rasfat putin, sa imi iau o mini-vacanta si sa ii las pe altii sa se ocupe de curatenia generala!

Probabil va intrebati despre ce este vorba, nu-i asa? Pai am o vecina care mai toata ziua sta linistita la birou si imi spune mereu ca pentru ea grija casei nu mai este pe primul plan de mai bine de un an de zile de cand a angajat o firma curatenie Bucuresti care sa gospodareasca in timp ce ea isi vede linistita de job. Nu doar ca are timp in acest fel sa se joace si cu micutii ei cand vine acasa, dar nici nu mai are grija curateniei si in acest mod economiseste bani, timp si resurse. Initial am zis ca este doar alintata si ca poate nu ii place sa faca nimic prin casa ori nu stie, dar femeia asta chiar nu are timp si o inteleg perfect mai ales pentru ca am ajuns sa fim foarte bune prietene.
Va dati seama ca m-am interesat si eu firma si am apelat cu incredere atunci cand a fost vorba sa ne mutam in apartamentul nou care necesita o curatenie ca la carte. Am fost extrem de multumita de serviciile oferite si de fiecare data cand am nevoie de ajutor de nadejde, nu mi-am mai chinuit iubitul sa bata covoarele iar eu sa-mi rup spatele mutand mobila sa ajung pe sub ea sa sterg praful ci am dat un telefon si imediat o echipa s-a pus in miscare. Furnicutele harnicute mi-au lustruit casa in doar cateva ore si am respirat usurata cand am vazut cat de frumoasa a redevenit apartamentul dupa vizita lor. Acum sa nu credeti ca sunt vreo lenesa sau ca nu stiu nici macar sa dau cu matura prin casa, dar sincer va spun ca probleme cu spatele uneori ma limiteaza la doar spalatul vaselor si cam atat, miscarile bruste ori cele de ridicare punandu-ma cu usurinta la pat chiar si pentru cateva zile, asa ca incerc sa evit sa ma epuizez cand vine vorba de miscare ce poate antrena o durere insuportabila de coloana. Rapiditatea si eficienta de care au dat dovada cei de la firma de curatenie m-au facut de fiecare data cand am avut nevoie de ajutor sa ii chem si nu am ramas pana acum dezamagita. Am economisit in acest fel bani pentru detergenti si chiar mi-a prins bine mai ales atunci cand se impunea o curatenie perfecta :)

Un comentariu:

  1. Mie imi place sa fac curatenie...uneori simt ca e prea mult, insa o iau usor-usor:D

    RăspundețiȘtergere