sâmbătă, 17 ianuarie 2015

My dream house!

Stateam astazi pat cu prietenul meu si ne uitam la filme. V-am spus deja ca in acest weekend se lasa cu maraton, si nu mai stiu ce serial sau film era, dar vai, nu am putut sa nu ma opresc pret de cateva secunde sa nu admir una din casutele de acolo! Wow, era pur si simplu minunata si imediat am sarit spunand ca eu asa vreau sa am casuta mea cand o sa cresc mare! A inceput sa rada imediat de mine spunand ca in general, casele americanilor arata bine doar pe dinafara pentru ca in ceea ce priveste structura cat si constructia in sine, acestea au foarte multe lipsuri fiind realizate parca fara simtul raspunderii. El a fost plecat in vara anului trecut pentru 4 luni in state si a fost o experienta unica dar din anumite puncte de vedere spune ca noi suntem cu mult mai ok decat ei. Si aici intra desigur si constructiile.  Si iata cum din una in alta am inceput sa discutam despre planurile de viitor si despre cum ne dorim sa arate casa noastra...

De exemplu, el a locuit in prima saptamana intr-un motel si totul a fost ok. Servicii foarte bune desi nu era un motel scump, iar mai apoi s-a mutat in chirie intr-un apartament si a fost total dezamagit. Vecini oribili (exact ca in filme, ba ciudatei, ba dubiosi), mizerie, pereti aproape din carton si indiferenta proprietarilor de a aduce imbunatatiri. Apoi nemultumit fiind, a gasit o camera intr-o casa de tip vila si spune el ca a fost mai ok, dar la fel ca si in cazul apartamentului, o casa realizata foarte prost. Stateam si ma gandeam si eu la chestiile astea si ma gandesc la faptul ca poate ei americanii nu pun accentul pe aceste detalii precum ar fi rezistenta constructiei pentru ca sunt tornade pe acolo ori nu stiu ce sa spun... In mod cert, el a observat diferente intre tipurile de case de la noi si de la ei.

La noi evident ca romanul construieste cu simtul raspunderii si uneori chiar se extinde mai mult decat este necesar cu gandul ca lasa casa pentru copii doar ca de cele mai multe ori copiii pleaca departe, si nu se prea mai intorc, isi ridica si ei la randul lor casuta lor acolo unde se stabilesc. Chiar si colega mamei (frantuzoaica) cand a fost la noi in tara a observat ca romanii isi ridica adevarate palate si case masive, constructii uluitoare pe cand ei prefera apartamentele micute si ingramadite, si nu pun atat de mult accentul pe design-ul exterior si nici pe micile detalii, pe cand pentru mine aspectul casei este foarte important!

Daca ar fi dupa mine, mi-as construi camera de zi cu pereti din sticla! Defapt ce tot spun? Pe toata as face-o asa cu riscul de a avea parte de 0 intimitate si vecini curiosi, dar da, this is my dream house! Da, sa fiu undeva la mare, sa imi pun canapeaua in centru si sa vad marea in orice moment al zilei. Sa am balcoane din tamplarie aluminiu plianta pentru un design exceptional. Imi place stilul modern si ma regasesc in noile tendinte foarte mult dar sunt cateva elemente vintage la care sincer nu as renunta, de exemplu la mobila din lemn masiv in stil victorian sau la corpurile de iluminat in stil vintage and so on... Sunt acele mici detalii care dau personalitate incaperilor. Dar gata cu visele!! Nu sunt rele dar trebuie sa fim totusi cu picioarele pe pamant pentru ca atunci cand va fi momentul sa ne construim eu si iubitul meu casuta noastra, trebuie sa luam in considerare si locul unde o vom ridica si ce asteptari avem de la aceasta. Trebuie sa fim responsabili si sa facem totul ca la carte daca ne dorim cu adevarat sa fim multumiti atat de aspect cat si de utilitatea sa.

2 comentarii:

  1. "Daca ar fi dupa mine, mi-as construi camera de zi cu pereti din sticla! Defapt ce tot spun? Pe toata as face-o asa cu riscul de a avea parte de 0 intimitate si vecini curiosi, dar da, this is my dream house! Da, sa fiu undeva la mare, sa imi pun canapeaua in centru si sa vad marea in orice moment al zilei. "

    Ooo da, ooo da! Mi-ai descris visul perfect!
    Te pup!
    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. great post :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere