miercuri, 28 ianuarie 2015

Parfum de vedeta!

Primesc adesea complimente cu privire la tinutele mele, la accesorii si modalitatea in care imi potrivesc machiajul si coafura outfit-ului pe care il abordez. Imi place sa fiu cocheta si ingrijita, dar nu neaparat sa ies in evidenta. Nu sunt genul de persoana care sa isi doreasca sa fie in centru atentiei, ci doar o aparitie subtila si placuta pentru cei de langa mine. Insa stiu ca nu se poate sa fie asa, iar dovada ca sperantele mele de a ramane intr-un colt nestiuta de nimeni sta in momentele in care colegele mele se napustesc asupra mea si ma supun unui interogatoriu !

Cu ce parfum te-ai dat astazi? De unde l-ai luat? Cat a costat? Asa-i ca este de firma? Ce imi poti recomanda si mie? Si pe masura ce imi trece roseata din obeaji si reusesc sa prind glas le surprind cu adevarul! Le spun sincer si direct ca nu, de aceasta data parfumul pe care il port nu este nici pe departe unu high-end asa cum s-ar fi asteptat si nici Victoria's Secret despre care stiu deja ca-mi ocupa toul preferintelor. 

Am zile in care imi doresc sa port ceva luxuriant, care sa compenseze faptul ca nu port nici un accesoriu vestimentar si poate chiar o tinuta lipsita de culoare sau personalitate, iar uneori arome fresh, simple dar totusi speciale care sa ma ajute sa ma integrez si sa tin pasul cu schimbarile, ritmul activitatilor si sa ma ajute sa descopar energia de care am nevoie pentru ca sa fac fata tuturor problemelor! Din aceasta categorie fac parte asa numitele parfumuri de vedeta, pe care eu personal le consider ca fiind foarte speciale. Din punctul meu de vedere, acestea transmit un mesaj, iar daca stam sa analizam denumirea cat si design-ul sticlei sau aromele folosite, vom putea descoperi un intreg univers, o poveste, o traditie sau un mesaj. Fiecare recipient pastreaza aroma unica a celor ce le-au creat, iar in zilele noastre, vedetele de la Hollywood si-au dus pasiunea la extrem cu ajutorul caselor de parfumerie renumite in lume, realizand parfumuri speciale.

Printre acestea se numara Beyonce, Jennifer Lopez, Madonna, Lady Gaga, Christina Aguilera si lista nu se opreste aici pentru ca nu doar divele au dorit sa-si lase amprenta pe un produs de parfumurie ci si cei mai celebri actori precum Antonio Banderas sau Enrique Iglesias, Usher etc. Iar cele ce urmeaza, sunt doar cateva din portofoliul de produse de parfumerie ale vedetelor mele preferate!








Fiecare dintre acestea, surprind personalitatea, povestea si unicitatea celei/celui ce l-a creat, astfel ca poti alege pentru fiecare moment special din viata ta, un parfum care sa te acompanieze si sa-ti daruiasca cele mai tandre mangaieri fie curioase priviri. Beyonce Rise Eau de Parfum te va imbraca in cele mai dulci note de caisa si frezie, o adevarata explozie de flori de primavara si veselie pentru o femeie permanent in miscare si energica. Still by Jennifer Lopez iti va trimite soapte dulci, vibrante de caprifoi si iris. Antonio Banderas The Secret Eau de Toilette la fel de misterios si in viata reala nu doar pe micile ecrane iti va seduce simturile si innebuni orice gand cu aroma fierbinte a piperului si scortisoarei... Iar parfumul Fame by Lady Gaga, cred ca nu mai are nevoie de o prezentare! Cine nu a vazut si nu a dorit elixirul negru al vedetei? o adevarata explozie de esente precum ar fi orhidee si belladona sau poate mix-ul royal al parfumului lui Katy Perry Killer Queen. Arome voluptoase si speciale, toate folosite cu o mare precizie si atentie astfel ca fiecare parfum in parte, sa detina secretul starurilor noastre preferate. Desigur ca lista mea de preferinte nu se opreste aici deoarece produsele de parfumerie ale vedetelor sunt intr-o continua schimbare si nu am cum sa nu cedez tentatiei! Urmaresc adesea pe Aoro noutatile si sincera sa fiu, uneori acestea ma tenteaza cu mult fata de parfumurile high-end, dar desigur ca aceasta este doar o preferinta asa cum sunt sigura ca si voi aveti preferatele voastre.

Astept sa imi spuneti dragilor care dintre cele de mai sus va sunt pe plac sau ce alte parfumuri ale starurilor preferate de la Hollywood va sunt pe plac! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu