joi, 15 ianuarie 2015

The movie of the week

Cinematografia in zilele noastre a avansat foarte mult. Aceasta a devenit o adevarata placere pentru ochiul si mintea umana, reprezentand o adevarata placere si un moment perfect de relaxare si detasare de lumea exterioara. Pentru a avea partea de placere maxima in timpul filmului, sunt implicati mai multi factori, insa cel mai important dintre ele este filmul propriu zis.

De curand am am vizionat in sfarsit mult asteptatul final al francizei "The Hobbit". Cu totii cunoasteti bine povestea de baza a francizei, asa ca va voi impartasi opinia mea in ceea ce priveste acest film.
Sincera sa fiu, nu am fost data pe spate, asa cum m-am asteptat (dar in final, orice film pare mult mai WOW in reclame decat in realitate), insa nici dezamagita nu pot sa spun ca am fost. Faptul ca filmul a continuat cu ultima secventa din cel anterior (cum era si normal), a facut ca telespectatorul sa fie introdus inca din primele secunde direct in actiune.


Actiune ... Ce pot sa spun, bataliile au un aspect aparte, sunt comune cei drept, ele reprezentand vesnica lupta dintre bine si rau, insa asta nu inseamna ca nu merita vizionate. Pe langa batalii, ca de fiecare data, prezenta momentelor de tensiune fizica si psihica sunt perfect imbinate cu cele emotionale, si cele de fericire, ajungand astfel la un rezultat placut si bine meritat.

Muzica de pe fundalul momentelor principale, a depasit asteptarile tuturor, fiecare moment al actiunii, avand o coloana sonora proprie pentru timpul, locul si tipul actiunii, efectele acesteia dand amploare starilor de spirit pe care trebuie sa le simta telespectatorului.

Pe scurt, repetandu-ma, pot sa spun ca nu am fost data pe spate, dar cu mana pe inima declar ca filmul ramane o capodopera cinematografica, pastrandu-si locul in topuri si fiind un "must see" pentru toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu