sâmbătă, 17 ianuarie 2015

This weekend

In sfarsit este sambata si maraton de filme! Ador weekend-urile petrecute in pijamale in fata monitorului alaturi de personajele mele preferate! In acest sfarsit de saptamana am petrecut marea majoritate a timpului scrii caiete pentru facultate si sincer va spun ca este o activitate pe care o detest! Ma simt ca in clasele primare cand era nevoie sa ne prezentam cu temele ingrijite si foi dupa noi... Urasc asta pentru ca imi ia foarte  mult timp sa le realizez si problema cea mai mare este ca in mare parte, textul pe care il transcriu nu este de ajutor pentru examen! Dar asta este, mergem tot inainte!


Si astazi cum va spuneam, este maraton de filme si seriale! M-am indragostit la propriu de Supernatural si in doar o zi am vazut cam jumatate de sezon and I want more! Chiar imi sunt dragi cei doi frati care se lupta cu fortele rele iar episoadele sunt chiar super dupa parerea mea! Ah, iar Jeffrey Dean Morgan e febletea mea so... Let the party begin! Si evident ca descoperirile mele in materie de seriale nu se termina aici! Navigand intr-o dupa amiaza fara tinta pe net, am gasit un site cu diferite filme si seriale coreene si nu numai! M-am pus pe cercetat si The Heirs (Mostenitorii) m-a incantat cel mai mult pentru ca Lee Min Ho este un papusel :)

Iar povestea seamana putin cu Boys Over Flowers la care am plans pe rupte, asa ca nu am putut sa ii rezist. Actiunea ca de obicei se desfasoara intr-un liceu de copii de bani gata iar restul, e istorie! Am observat totusi o usoara imbunatatire in serialele coreene, adica se pune  mai mult accentul pe comportamentul modern si actual al tinerilor care in seriile precedente era usor superficial, iar actorii parca uneori se chinuiau sa redea trairile si sentimentele personajelor, astfel ca totul parea plastic... Iar calitatea video-ului este wow! Sincer, nu am mai vazut pana acum inregistrari atat de bine realizate si o calitate a filmarilor care sa ma impresioneze, dar se pare ca ei coreenii stiu sa-si foloseasca bine tehnologia si chiar sunt putin invidioasa cand ii vad pe cei din serial numai cu telefoane de ultima generatie si cine stie ce alte minuni! Nu stiu daca este tocmai un serial wow pentru ca nu am vazut decat 4 episoade (fiecare episod are o ora)  si nici rabdare sincer sa ma uit la mai mult pentru ca am preferat Supernatural dar si pentru ca in mare parte preconizez deja finalul si cum se vor transforma personajele.

Ramane totusi o alegere draguta pentru un weekend cu prietena cea mai buna de exemplu sau pentru acele seri in care suntem solo sau avem nevoie de ceva mai siropos. Eu mi-am pregatit popcorn-ul inca de pe acum si da, am de gand sa sting cu un suc! Cola de preferinta, pentru ca merit! Stiu ca este greu sa ma despart asa deodata de dulciuri asa ca din cand in cand mai iau cate o gura din una alta. V-am pupat si va urez un weekend frumos si insorit! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu