joi, 29 ianuarie 2015

Un hobby pentru timp liber!

Astăzi am iesit in oras la cumpărături .De fapt vroiam sa-mi prepar ceva mai special pentru ca am avut cateva ore libere si mi-a venit in minte o retetă cu peste pe care o prepara tata ori de cate ori se întorcea de la pescuit si de care mi s-a facut teribil de pofta dar si dor! Îmi amintesc de fiecara data cu drag de iesire nocturne spre lacul din oras. ca se trezea cu noaptea in cap in zilele lui libere si îsi aduna sculele de pescuit si hai la peste ne spunea inca de dinainte de a deschide ochii! Si acum mai pescuieste dar eu nu prea mai am timp sa merg cu el si sa vad bucuria din ochii lui când se prinde in năvod cate un peste frumos. De-a lungul timpului si a cumpărat tot felul de articole pentru pescuit ,de la undita ,lanseta, plase de pescuit de toate felurile ,ca doar trebuie unui pescar adevărat, nu-i asa? Este client fidel al magazinului online Romnets cu produse de pescuit de ani buni si este foarte bucuros atunci cand primeste newsletter-ul cu noutatile mai ales pentru ca este important pentru el ca toate ustensilele pe care le detine, sa fie de o foarte buna calitate.




Este tare incantat când reuseste sa mai achizitioneze cate ceva si va dati seama ca pentru el pescuitul a devenit un hobby de durata si in care a investit nu doar bani ci si emotii. Acum o luna o i-am cumpărat de ziua lui o plasa de pescuit cu ochiuri mai mari pentru ca stiam ca si o doreste si s-a bucurat mult mai ales pentru ca se cerea unul nou cat de curand!

Are cam toate articolele de pescuit necesare unui pescar adevărat si este tare mândru de asta mai ales cand se gaseste cu prietenii lui pe lac. Dar cel mai tare, el iubeste pescuitul la năvod ,de aceea nu ezita niciodată sa viziteze magazinul de profil si sa si cumpere năvod, plase si tot ce e nou. Dar satisfactia este maxima pentru ca prinde si peste .Si cum pestele este sănătos ,cum sa nu se merite investiția in articole pentru pescuit?Asa ca ,dragi pescari nu mai stati pe gânduri si fugută la magazin ,poate mai cumpărati cate o plasa de pescuit Romnets ,un năvod ceva si o sa fiti multumiti de investitia voastră ca doar o sa pice si pestele in plasa rapid!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu