sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Wishlist pentru primavara

M-am gandit foarte mult la primavara in ultima vreme... duc dorul caldurii, florilor, diminetilor insorite, hainutelor in culori pastelate, a copiilor energici de prin parcuri. Zapada topita si atmosfera gri si incarcata ma deprima, iar frigul ma fac uneori nici macar sa ma mobilizez sa ies in mall chiar si cu masina. Este clar, iarna nu este pentru mine! Chiar daca s-a mai dus sin gheata si zapada, parca tot nu ma simt pe deplin fericita. As vrea sa pot sa-mi scot fustitele colorate si rochiile din dulap, sa-mi incalt balerinii preferati si tenesii albi sa plec pe jos la facultate fara sa stau mereu cu stres sa nu calc gresit, sa alunec sau sa ma murdaresc atunci cand intru in tramvai. Cand am deschis sectiunea de fustite si rochii de pe Sheinside, nu am putut sa nu raman putin sa contemplez la ele! Noutatile mi-au clatit ochii si aerisit mintea, astfel ca imediat ce mi-am adaugat cateva produse in cos, mi-am pus si mainile la treaba. Am inceput sa strang credite pe site prin programul Bonus Point Program prin care zilnic dau cate 5 share-uri la 5 produse diferite si cate 5 comentarii la alte 5 produse, si in acest mod strang in fiecare zi cate 100 de puncte care la final cand voi finaliza o comanda, se vor transforma in credit pentru a plati intregul pret al produselor. Consider acest program foarte reusit, unul cu ajutorul caruia mi-am achizitionat numeroase produse frumoase de la ei. Dar ce mi-a placut cel mai mult in aceasta perioada puteti vedea in imaginile de mai jos:


Cea de a doua fustita si ultima (evident ca nu se putea sa imi lipseasca rozul!) sunt deja in drum spre mine alaturi de o jacheta scurta din blana alba. Inca nu m-am gandit cum o coi purta pe cea din urma dar sigur voi gasi eu ceva :) Cat despre celelalte modele, m-au atras in special print-urile inflorate. Cred ca se vor potrivi de minune cu niste camasute sau bluze din chiffon albe, simple ori cu un tricou cu un mesaj personalizat.




Cat despre cosmetice, in aceasta luna am lasat-o mai usor cu shopping-ul pentru ca in luna Februarie imi doresc foarte mult sa imi achizitionez doua parfumuri putin mai scumpe decat ceea ce folosesc eu de obicei.
Este vorba despre Emporio Armani Diamonds - o dragoste mai veche ce a renascut, si Versace Versus pe care am avut ocazia sa il testez la prietena mea care l-a primit in aceasta luna cadou de la colegii de grupa si pot sa va spun doar ca este wow! Din cele doua, Armani este cu mult mai intens, mai puternic si cu o aroma mai vibranta, dar nici Versus nu este de lepatat! Cert este ca in 2014 pasiunea mea pentru produsele de parfumerie a luat avant si se pare ca si in acest an continua. Voi insa, ce produse aveti in lista de dorinte pentru aceasta luna de bifat? Sunteti pregatite pentru primavara sau inca va luptati cu muntii de zapada?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu