marți, 10 februarie 2015

Achizitiile de pe Sheinside

Un colet ajuns ieri si inca doua astazi ce trebuiesc aduse de postarita... Asta da viata! Ador sa primesc pachete cu ultimele comenzi de la Sheinside in special, date inainte de a introduce minunata taxa de transport de 15$. Dar sa revenim la cele frumoase si pasnice, si haideti sa va prezint cele primite:


O fustita aurie extrem de scurta insa ochioasa ca sa spun asa. Partea exterioara este realizata din siraguri de margelute fine tubulare aurii printre care s-au strecurat si niste firicele elastice tot aurii si paiete desigur. Benzile din talie si de la tiv sunt elastice si in general pot spune ca este o fusta ok pentru club in special, dar cred ca ii va mai trebui adaugat un rand de material pe dedesubt pentru ca mi se va vedea lenjeria asa cum este ea acum. Nu mai stiu sincer cat am dat pe ea dar mai mult ca sigur a fost sub 15$ fiind reduceri in perioada cumparaturilor mele.

Al doilea produs extrem de indragit de mine este o camasa din chiffon alba cu aplicatie neagra centrala si pe umeri. Este vaporoasa, nu foarte see-through si la vara cred ca va fi numai buna de purtat.

Iar ultimul produs din cos, este un pulover asimetric cu un usor model tribal as zice eu, de culoare gri. Este cu mult mai gros decat mi-as fi inchipuit (merge de minune la jeansi) si cu manecile 3/4.
Chiar imi place si imi pare rau ca nu mi-am luat unul si pe alta culoare pentru ca era disponibil atat pe rosu-burgundy cat si galben-mustar. Chiar il recomand! Materialul este calitativ, moale si nu zgarie pielea. As zice ca e un fel de lanita ar nu stiu sigur, cert e ca il ador!

Din fericire, aceasta comanda a ajuns la posta normala si nu a mai trebuit sa platesc taxe vamale avand in vedere faptul ca a depasit suma de 20$. Abia astept sa ajunga si postarita astazi sa imi aduca cea de a doua comanda cu doua fustite si o camasa de jeans pentru primavara.

V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Hmm să faci niște outfit-uri cu hăinuțele pe care le-ai cumpărat, să vedem cum arată. Eu una sunt curioasă..n-am comandat niciodată de pe Sheinside..
    pretty-and-strong.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as vrea sa te vad in aceasta fusta, pe care am pus si eu ochii! :)
    Sa le porti cu drag! :*
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere