vineri, 27 februarie 2015

Aoro shopping!

Got my Aoro order! Uhuu, sunt atat de fericita ca in sfarsit a ajuns! M-am cuplat de aceasta data cu o colega de la facultate si ieri cand a ajuns coletul saream prin camera de fericire pentru ca iar ramasesem fara parfumuri. Nu stiu cum se face, dar mereu se termina mai rapid decat orice alt produs cosmetic.
Eu am ales Apa de toatela Nikki -  Beach Party care are o aroma extrem de dulce, vanilata si S.T. Dupont Intense care imi place mai mult decat primul dar despre ele voi vorbi separat pe viitor. Am mai adaugat la comanda si un fluid hidratant de la Olay pentru ca aveam crema mea pe terminate, apoi o masca cu capsune si ciocolata Freeman pe care o voi incerca diseara, o pudra Rimmel London si doua oje Rimmel.


Prietena mea avea nevoie urgenta insa de parfumuri si la recomandarea mea si-a cumparat Serpentine de la Roberto Cavalli si Lady Gaga Fame insa acestea nu apar in poze pentru ca i le-am dat imediat ce am desfacut coletul, insa despre Lady Gaga va pot spune doar ca este minunat! Si  il vreau! In luna Aprilie planuiesc deja o comanda mai consistenta pe Aoro cu produse de parfumerie dar si de machiaj.

Voi ce v-ati mai luat curand de pe net? Ce parere aveti de produsele pe care eu le-am ales? Ati incercat pana acum unul dintre ele?

3 comentarii:

  1. pudra am vazut-o cu 30 lei in DM , pe aoro cred ca a fost mai ieftina :)
    te pup

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu parfumurile... Dar am pudra de la Rimmel (o folosesc ca baza pentru mascara :D), am si oje ale aceluiasi brand, gama 60 seconds!
    Sa folosesti cu bucurie noile achizitii, Ana! :)
    Pupiiici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere