miercuri, 11 februarie 2015

Cum spun eu stop racelii?

Nu stiu cu e la voi, dar la mine vremea isi face rau de cap in ultimele zile si m-a terminat si fizic, dar si psihic! Seara in general ninge de rupe, si ai impresia ca in ziua urmatoare va fi nevoie sa chemi ajutoare la dat zapada din curte, cand defapt, te trezesti dimineata cu un soare mai ceva ca vara!
Si sa nu mai pun la socoteala situatia de pe strazi care nu este deloc placuta mai ales cand ai de umblat de colo-colo intr-un outfit mai elegant. Un calvar atat pentru tinutele noastre si incaltaminte cat si pentru sanatate. Nici nu stiu ce sa mai ma fac pentru ca am mai bine de 2 luni de cand racesc aproape continuu! Nici bine nu termin de luat un tratament, ca deja trebuie sa ma pregatesc pentru urmatorul. Si sincera sa fiu, toata situatia asta nu doar ca ma enerveaza la culme, dar ma si sperie putin avand in vedere ca aceste episoade se cam tot repeta intr-un interval atat de scurt. Am mai patit sa racesc de mai mult de 2 ori intr-o iarna, insa niciodata sa fiu nevoita sa iau antibiotice si pastile pentru imunitate. Iar organismul oricum imi era slabit din cauza programului haotic si a meselor neregulate si sarace... Acum s-a mai adaugat pe lista de neplaceri si o Candidoza, arsuri stomacale si rani la nas. Am zile in care arat teribil din cauza starii de sanatate si oricat incerc sa maschez faptul ca nu ma simt ok, ochii rosii ma dau de gol imediat.

As dori sa pot schimba nu doar vremea, ci si stilul de viata nesanatos are un impact nefavorabil asupra starii de sanatate, insa desigur ca momentan nu pot decat sa am grija sa imi recuperez orele de somn pierdute, sa ma imbrac mai bine si sa apelez la un doctor homeopat Bucuresti ca o varianta alternativa de tratament si imbunatatire a sanatatii. Nu stiu de ce am lasat deoparte tratamentele naturale si am preferat pastilele... Cred ca mai mult din comoditate dar cu ce risc? Of, de as fi ascultat in continuare sfaturile bunicii si as fi baut mai des ceaiuri...

Medicamentele mai rau mi-au  facut si acum sper doar sa reusesc sa le dau de capat racelilor si sa-mi revin la programul normal pentru ca nu imi este deloc bine in ultima perioada. Oboseala este din ce in ce mai mare, dar incep sa ma simt si usor slabita din cauza haosului. Am crezut ca iarna aceasta va trece repede, dar se pare ca nu are de gand sa plece prea curand de la mine, iar eu nu ma impac deloc bine cu frigul de afara care ma face sa ma simt ca in Narnia... As da orice sa poata veni mai repede primavara si caldura ca sa nu mai fie vremea atat de capricioasa iar eu sa fiu expusa iar gripei si racelii. Cred ca pana la urma totul se datoreaza acestei alternante de zile calde si reci in care nu ai cum sa te adaptezi imediat si astfel organismul se slabeste si incepe sa dea semne de oboseala, asa ca aveti grija si voi dragii mei la cum va ingrijiti in urmatoarele zile cand mai mult ca sigur, vremea ne va da batai de cap! Nu cred ca vreti sa treceti prin ce am trecut eu in aceasta iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu