vineri, 13 februarie 2015

Cumparaturi de pe Sheinside - partea a II a

Am revenit cu noutatile celei de a doua comenzi de la Sheinside despre care va vorbeam luni. A venit si aceasta la posta normala ( defapt, trebuia sa o primesc acasa, dar se pare ca doamna postarita nu a avut bunul simt sa strige la poarta si a trecut pe colet cum ca nu am fost la domiciliu) si nu am platit nici o taxa suplimentara. De aceasta data am primit 2 fustite, una neagra scurta, cu pliuri si evazata si una roz dar un roz mai piersicos, midi de aceasta data. Si desigur o camasa din jeans de un albastru ciel as zice ai carui material este extrem de bun.


Fustitele sunt foarte dragute, dar materialul nu ma prea incanta sa fiu sincera. Sunt realizate dintr-un fel de poliester, foarte elastic si usor lucios ca deh, e plastic doar... Cea roz are in talie o fundita aplicata usor sidefata si e foarte dragalasa insa urechiusele nu stau la locul lor ci se apleaca si cred ca va trebui sa le cos putin sa stea frumos. Cu siguranta o voi duce si la modificat pentru ca lugimea clar nu ma avantajeaza dar in general, chiar este un produs ok si la primavara abia astept sa o port. Camasuta de jeans ramane preferata mea si chiar nu aveam nici una in dulap de acest gen. Mai urmeaza sa primesc un ultim colet de la Sheinside saptamana viitoare cu o camasa cu patratele si un cardigan cu motive tribale si asimetric si cu asta am incheiat seria de cumparaturi de pe Sheinside din acest sezon (deocamdata!). Cu siguranta vor avea promotii in care vor oferi transport gratuit pentru orice comanda indiferent de suma, si astept pana atunci sa pun o alta comanda pentru ca de 15$ sincer, as cam avea ce sa imi iau, asa ca de ce sa ii dau pe transport si sa ma grabesc in loc sa ii strang in continuare? Si asa, am vazut ca au pus la reducere cateva din hainutele care imi plac deci va fi exact la fix promotia cu transportul gratuit pentru ca voi strange suficient credit pentru a-mi lua tot ce vreau.

Eu sper ca va plac noile mele hainute! Sper sa reusesc sa fac o serie de outfit-uri sa vi le arat, desi am spus ca nu voi mai urca pe blog poze cu mine. Macar fustitele sa vi le arat pentru ca merita :)
V-am pupat!

3 comentarii:

  1. nice shirt
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere