luni, 16 februarie 2015

Gelul, solutia pentru unghii rezistente si frumoase!

Am cedat! Am ales sa imi fac in aceasta luna manichiura cu gel pentru ca sincera sa fiu, e cea mai eficienta si mai buna modalitate de a-mi intretine unghiile in aceasta perioada cand voi lucra intens la laborator si oja normala nu va avea nici o sansa iar eu nici timp de a intretine aspectul ingrijit al acestora. Stiu ca nu este o varianta tocmai recomandata pe timp indelungat, insa pentru mine alta varianta nu exista momentan.
Maine am programarea dar sincer, abia daca mai am rabdare pana atunci! Nu stiu ce model sa imi fac de aceasta data, dar cu siguranta voi alege ceva simplu, culori pastelate sau o folie de transfer aurie si cateva strasuri colorate. Pictura chinezeasca insa mi-a atras atentia recent dar ramane de vazut inspre ce fel de model ma voi indrepta maine cand voi ajunge la programare! Iar colega mea care se ocupa de acest lucru, se pricepe de minune la pictura cat si aplicarea gelului iar manichiura rezista zile bune. Desigur ca si ustensilele cat si calitatea gelului conteaza pentru ca modelul sa reziste cat mai mult iar aerul sa nu patrunda intre gel si unghia naturala. Ultima oara cand am patit asta, nu am fost prea incantata pentru ca pretul platit nu a fost micut dar si pentru ca unghia mea naturala a inceput sa se rupa dinspre colturi.

Intr-o perioada, ma batea gandul sa ma apuc si eu de pus unghiute cu gel acasa. Cu siguranta este un job perfect pentru o fata si unul care aduce un venit destul de frumusel. Am apucat sa ma interesez de lampa uv pret si de geluri colorate, dar pe masura ce tot imi strangeam cate una alta pentru acest hobby, imi dadeam seama ca pe cat de frumos este, pe atat de mult timp voi pierde si nu este tocmai ok pentru mine in acest moment. Dar ramane totusi o varianta accesibila si o activitate interesanta pentru orice fata care nu isi gaseste un loc de munca bine platit, sau care pur si simplu isi doreste sa munceasca de acasa unde are tot confortul, si unde poate pastra ea toate incasarile. Daca as avea si eu mai mult timp liber, mai mult ca sigur asta as alege sa fac mai ales pentru ca m-ar ajuta sa imi pun la punct rabdarea in primul rand, am avea ocazia sa lucrez mai bine ca pictura, dar si pentru ca as strange  cativa banuri, si desigur ca mi-as putea face manichiura singura oricand! Experienta cu oja semi-permanenta nu a fost chiar pe placul meu, iar cel mai mult m-a dezamagit faptul ca atunci cand o parte din oja s-a desprins de tot, unghia mea naturala a aratat foarte rau, fiind agresata cu mult mai intens decat daca as fi preparat-o pentru aplicarea gelului. Nu imi explic acest lucru si nici nu am de gand sa imi mai aplic oja semi. Gelul ramane preferatul meu pentru ca imi face unghiile rezistente si frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu