duminică, 15 februarie 2015

Movie Marathon

Tuturor ne face placere sa ne uitam la un film bun pentru a incheia o seara perfecta. Dar ce parere aveti de maratoanele de filme? Ati fost vreodata capabili sa va uitati la un maraton de filme si sa duceti la bun sfarsit o trilogie sau ceva chiar mai mare?
Eu am reusit acest lucru vara asta in timp ce chiuleam putin de la practica... Ca gen de film nu mi-a luat prea mult sa ma gandesc avand in vedere ca sunt fan filmelor Sci-Fi, si in final am ajuns la seria X-Men.
Pentru cei care sunt fani inca de mici ai super mutantilor din universul Marvel, va recomand cu mare drag seria X-Men. In total sunt cam 4-5 filme daca tin bine minte, si pot sa spun ca toate sunt exceptionale in felul lor.


Actiunea difera de la un film la altul si desi nu sunt facute pe stil serial, timpul si istoricul fiecarui film se leaga unul de altul. Personajele sunt in 90% din cazuri aceleasi, ei fiind reprezentati de echipa Xavier, si dusmanii acestora, oamenii de rand si echipa lui Magneto.
Interesant este faptul ca desi aceasta franciza pare se ca s-a sfarsit, producatorii nu se lasa si vor sa continue aceasta poveste si vor sa ne uimeasca cu inca un film ce are sa apara in urmatorii 2 ani, sau ceva de genul cunoscut sub numele X-Men: Apocalypse.
Nu stiu in ce masura vor fi interconectate filmele anterioare cu cel nou, insa sunt sigura ca rezultatul va fi nemaipomenit. Cu toate as daca vreti sa intelegeti intreaga actiune a filmelor, va recomand sa vizionati toate filmele de la cap la coada, sau sa le revizionati, in cazul in care aveti nelamuriri.

Eu personal am vizionat fiecare film de cel putin 3 dati numai pentru simplul fapt ca sunt nemaipomenite. Vizionare placuta va urez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu