luni, 9 februarie 2015

New in closet!

Am inceput luna Februarie cu un mic shopping dupa cum veti putea vedea si in imaginea de mai jos.
M-am limitat insa la strictul necesar pentru ca de ceva timp, am tot primit cateva mici atentii de la mama cat si de la prietenele mele astfel ca nu a mai trebuit sa mai adaug si altceva in cos. Si asa, ma chinui de mai bine de jumatate de an sa termin cateva recipiente generoase de lotiune de corp, creme de maini si rujuri/luciuri, mascara si asa mai departe. Din fericire, acum nu mai cumpar atat de multe oje precum o faceam in trecut si nici nu mai cheltuiesc fara rost banii pe produse de machiaj in special pe care nu le voi folosi niciodata. Incerc sa raman cat se poate de echilibrata si de asemenea cumparata cand ies la shopping cu fetele. Saptamana trecuta am bifat de pe lista de dorinte pasta de dinti Pearl Drops pentru ca a fost extrem de indragita si recomandata de colegele mele asa ca a trebuit sa ii dau si eu o sansa. Am gasit-o in Auchan la pretul de 8 lei si abia astept sa vad ce poate sa faca!


Tot din Auchan am luat si apa micelara marca proprie, si pana acum este super! Ce nu imi place insa este parfumul! In recipient produsul nu are nici un miros, insa pe discheta demachianta parfumul iese la iveala. Nu este neplacut, dar este sintetic, seama a detergent de rufe si destul de pregnant si persistent. A costat 10 lei si se gaseste intr-un recipient generos de 500 ml. In schimb, pielea mea se simte excelent cu ea si pare ca ne intelegem. Balsamul pentru buze de la Nivea cu cirese a fost mai mult o necesitate decat un capriciu. Buzele mele nu mai fac fata deloc vremii si nu pot sa le aduc sub nici o forma la normalitate, iar in unele zile, pana si rujul meu cel mai hidratant pare sa le usuce terbil... Este un chin, va spun! Am optat pentru aceasta varianta pentru ca imi place mult cum coloreaza subtil buzele si pentru ca le si hidrateaza! Are un mare plus!

Oja Essence din pacate este oribila... Este nevoie de mai mult de 2 straturi aplicate pentru ca sa se poata observa ca am aplicat ceva pe unghii, si imediat dupa cateva ore, ai spune ca se umfla precum varul de pe pereti cand este umezeala pentru ca imediat se decojeste. Foarte dezamagita de ea, mai ales pentru ca Essence stiu ca aveau produse pentru unghii foarte bune.

Fondul de ten Wake Me Up deja nu mai este o noutate nici pentru voi nici pentru mine. Unul dintre preferatele mele! Iar in micutul portmoneu pisicuta se afla o suma de bani cadou de la soacra mea. Nu mi-am putut stapani fericirea cand mi-a fost dat de catre iubitul meu in dimineata cand a ridicat un pachet de acasa. Asa soacra sa tot ai, nu-i asa?


Nu stiu daca vi le-am aratat in trecut sau nu, dar aceste doua tricouri personalizate de la Custom Made tocmai ce le-am regasit in dulapul cu haine de primavara-vara si le ador! Materialul din care sunt confectionate este placut la atingere, moale iar print-ul de o calitate buna. Abia astept sa le port impreuna cu o pereche de jeansi si tenesi in aceasta primavara. Este un outfit exact pe placul meu.

Dar cam atat cu noutatile pe ziua de azi. Urmeaza sa primesc zilele urmatoare un pachet surpriza de la mama mea care este plecata in Belgia si abia astept sa vad ce bunatati mi-a pus!
Pupici!

3 comentarii:

  1. Nu stiam de apa micelara din Auchan :D Cred ca o sa o incerc si eu
    Tricourile sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. i like those slogan t shirts
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks for your comments. Like your inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere