vineri, 6 februarie 2015

New in my February Wishlist!

Cum va spuneam si pe facebook zilele trecute, supararea mea pe cei de la Sheinside inca ramane puternica!
Nu ii vine sa cred ca au scumpit transportul catre tara noastra cu 10 $ (14.99$ costul total) fata de lunile precedente! Exact cand ma pregateam sa imi folosesc si eu o parte din punctele pe care le-am strans de-a lungul timpului pentru o noua comanda, hop si ei fara un preaviz baga o taxa de transport de care nu sunt tocmai multumita. Desigur ca pentru comenzile de peste 30$ acesta devine gratuit iar cele peste 99$ beneficiaza de asemenea de tranport gratuit prin serviciul express, dar parca nici asa nu m-au facut sa-mi revin la ganduri bune! Si chiar vazusem si adaugasem in cos cateva produse super faine care meritau investitia si pe care vreau sa vi le arat si voua.








Imi doresc mai multe hainute dantelate! Prima rochie imi place la nebunie, si nu doar datorita faptului ca este realizata din dantela, dar pana si culoarea si design-ul mi se par a fi super dragute, si cred ca ar merge de minune cu o pereche de botine sau ghete cu tinte si o jacheta de piele pentru primavara sau toamna lui 2015. Cat despre restul produselor din cos, nu pot decat sa va spun ca le-am ochit de mult, le-am dorit, si in sfarsit mi-am facut curajul de a le cumpara pe rand chiar daca nu sunt toate genul meu, dar sunt deschisa la noi schimbari! Sa vedem ce voi face insa cu transportul ca sa imi ajunga nu doar puntele ci si banutii pe care i-am economisit pentru astfel de mici escapade virtuale de shopping. Pentru luna lui Februarie, cam acestea ar fi preferatele mele, dar voi reveni in zilele ce urmeaza si cu alte hainute de la Sheinside care mi-au ajuns recent in cutia postala si pe care nu am avut ocazia sa le port. Pupici!

Un comentariu: