miercuri, 4 februarie 2015

Preparing for..lovely days!

Astazi in sfarsit pot spune ca am luat in sfarsit vacanta! Inca de la primele ore ale diminetii cand am plecat spre facultate sa dau ultima grila de pe acest semestru, am stiut ca ziua mea va fi speciala si frumoasa! Aerul rece, razele soarelui si linistea de pe strazi m-a facut sa imi dau seama ca este momentul sa incep sa ma bucur de timpul liber si sa lenevesc ore intregi cu prietenele mele in mall la un ceai, sa ma uit la seriale non stop fara sa mai stau cu ochii pe ceas asigurandu-ma ca nu irosesc nici macar o secunda pretioasa cu nimicuri, ci doar cu invatatul.

Aceasta ultima saptamana a lui Ianuarie a fost un haos total care sincer, s-a produs din cauza mea dar am fost atat de obosita incat nici nu am mai avut puterea de a pune totul in ordine si am lasat ca lucrurile sa mearga pe fagasul lor sa-si revina de la sine, si nu a fost chiar atat de rau pe cat ma asteptam. Uneori cred ca este mai bine sa nu mai dai atentie grijilor si sa iti continui activitatile ca si cand mai rau de atat oricum nu se mai poate intampla, nu? Si iata ca am avut dreptate! Acum cand stau aici in fata laptop-ului si conversez cu prietenele pe Skype si ne planuim iesirile mi-am dat seama cat de multe distractii am ratat din cauza abuzului de invatatura. Vine acum Valentine's Day si ziua de nastere a iubitului meu (care desigur ca este after sarbatoarea dragostei) iar eu nu am pregatit nimic! Ce cadouri?

Am uitat complet de ele, si sincer, nici bani de asa ceva nu am avut, dar totul este pe cale sa se schimbe mai ales ca de maine dimineata imi intra niste banuti in cont si am de gand sa ma relaxez la o sedinta de masaj, apoi o tura la coafor pentru a-mi tunde putin varfurile si nu in ultimul rand, sa imi pun la punct manichiura! Luna aceasta ma voi gandi mai mult la mine si ma voi rasfata mai ceva ca pe o printesa! 
M-am gandit pentru Februarie la un model putin mai romantic, feminin si in culori pastelate desigur! Dar vai, cate si numai cate culori si design-uri interesante nu sunt pe net drept sursa de inspiratie! Cu mare greu m-am putut decide asupra unei singure idei de manichiura, dar cred ca pentru moment acest model este cel mai ok:


Ce parere aveti? Nu-i asa ca este frumos? Nu este un model tocmai necunoscut si nici greu de realizat insa eu nici timp si nici indemanare nu am asa ca de data aceasta ma voi lasa pe mana manichiuristei! M-am tot gandit si razgandit si cred ca voi reveni in curand (defapt cel mai sigur!) la unghiile cu gel pentru ca serviciul efectiv imi distruge aspectul ingrijit al mainilor iar oja normala care de obicei rezista uneori chiar si 5 zile, acum are o durata de viata de cateva ore. Stiu, nu este tocmai o slujba pentru o doamna cocheta si interesata de beauty ( ma refer la cea de tehnician dentar) dar unele sacrificii trebuie asumate. Cat despre alte idei de modele pentru unghii si ce mai puteti purta in ziua de Valentine's Day pentru a da tonul sarbatorii iubirii, click aici pentru idei simpatice si echipamente si produse pentru ingrijirea unghiilor ca la salon.
Si nu uitati ca pentru inspiratie puteti oricand rasfoi pagina de facebook DiamondNails pentru ca veti gasi acolo o colectie intreaga de manichiuri realizate cu gel sau oja semi permanenta.
Pupici dragilor!

2 comentarii:

  1. La mine nici gelul nu cred ca ar rezista la cat folosesc smirghelul. E tare cochet modelul cu inimioara!

    RăspundețiȘtergere