vineri, 13 februarie 2015

Random post

V-am anuntat pe facebook zilele trecute ca voi pregati cateva concusuri aniversare. Trebuie sa sarbatorim cei 4 ani de blogging care s-au scurt prin clepsidra atat de repede. Deci chiar nu imi vine a crede ca a trecut atat timp de cand am dat startul primei postari aici... Am si acum ca si atunci emotii cand vine vorba de unele articole pentru ca parerea voastra este foarte importanta pentru mine.
Consider ca in acesti 4 ani am avut foarte multe de invatat de la mine, de la voi si de la internet.
Am descoperit prieteni, am avut conversatii interesante cu bloggeri de top, am invatat sa scriu, sa nu imi fie rusine sa dau frau liber sentimentelor sa umple paginile virtuale, sa scriu si altceva decat review-uri.

Am avut parte de dezamagiri, reusite si acum in ultima perioada, de cateva surprize placute. Blogging-ul ramane totusi o activitate interesanta si noua pentru mine pentru ca desi as putea spune ca in 4 ani am invatat destul de multe despre mediul online, tot mai gasesc cate ceva ce merita atentia mea... internetul este intr-o cntinua transformare, noutatile mereu prezente si trebuie sa tin pasul! Sunt multumita de cum am evoluat pana acum si am de gand sa o tin tot asa. As dori totusi sa pot deveni putin mai organizata si sa scriu mai mult despre ceea ce imi place cu adevarat, si anume despre produsele cosmetice, insa in ultima perioada, mi-am dat seama ca uneori, e mai bine sa fii cumpatat si sa nu mai arunci banii pe fereastra pe ceva ce poate nu vei mai folosi. Desigur ca si capriciile tenului meu m-au facut sa spun stop shopping-ului fara sens,dar undeva acolo, I'm still craving for some non-sense shopping!Ar fi multe de spus despre activitatea mea ca si blogger si invataturile despre mediul online dar ma voi opri aici. Data de 8 Februarie pentru mine are o dubla semnificatie si pot spune si ca este o zi speciala . Sper doar ca va vor placea concursurile pe care le voi organiza si ca veti participa cu drag la ele. Imi pare rau ca nu am putut sa organizez mai des giveaway-uri insa in ultimul an, prioritate in viata mea a avut facultatea si serviciul la care este o nevoie continua de noi materiale si instrumente, dar sper ca pe viitor voi mai schimba asta. Ah, am uitat, dar in acesti 4 ani, am reusit sa stric si un laptop, si radeam spunandu-le alor mei ca la inmormantarea lui voi spune ca a murit cu tastele inca fierbinti, scriind pentru voi. Dar tot in acesti 4 ani am reusit sa strang si bani pentru altul nou. O perioada destul de aglomerata, dar frumoasa! Cele peste 1.400 de articole sunt dovada muncii mele si am de gand ca in 2015, sa scriu si mai mult, sa imi depasesc limita si sa excelez. Am planuri mari pentru mine si pentru blog, pentru ca sunt o luptatoare! Enchanted Ana niciodata nu renuntat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu