luni, 16 februarie 2015

Review: Gliss Ultimate Repair for Damaged Hair

Stiti deja ca pentru parul meu, nu exista masca/balsam mai bun decat cel de la Kallos. Am incercat de-a lungul anilor diferite marci de produse pentru ingrijirea parului dar nimic nu m-a multumit pe deplin chiar daca a fost vorba de ceva scump, de renume sa spun asa. Am incercat recent insa o gama total noua pentru mine, cea de la Gliss. Este vorba de balsamul cu ambalaj negru Ultimate Repair Keratin Complex si spray-ul Oil Nutritive si cred ca acum este momentul oportun sa va vorbesc putin despre ele.

Despre spray v-am mai spus pe la inceput ca imi place la nebunie! A intrat inca de la prima folosire in topul preferintelor mele! Nu stiu cum de nu am acordat pana acum atentie acestor spray-uri de la Gliss pentru ca sunt minunate! Au un parfum superb care uimitor, se pastreaza nu doar o zi, ci 2 in parul meu, si cel mai important: imi descurca suvitele innodate si ma ajuta sa previn electrizarea! Oh, urasc sa ies iarna din casa la drum lung... nu doar ca este foarte frig, dar parul meu are o "energie" formidabila si se prinde de orice material sintetic, astfel ca orice coafura as avea, arat mai ceva ca o matura, si uneori reusesc sa ma si curentez de persoanele de langa mine sau de lucrurile metalice. Minunat, nu? Il folosesc dupa ce am lasat parul sa se zvante putin in prosop, si cate 5 pufuri imi sunt suficiente pentru a descurca parul. Este un produs care primeste o nota maxima din partea mea pentru ca atunci cand am ramas fara balsam, a compensat lipsa acestuia din rutina de ingrijire a parului.
Insa nu as putea spune acelasi lucru despre balsam. Din pacate acesta, nu este tocmai pe placul meu. Are un miros nu tocmai placut, iar consistenta nu imi place sub nici o forma. Este ciudata rau si nu ma inteleg cu ea. Iar pe langa acestea, dupa clatire, parul meu pare extrem de uscat. Imi lasa o senzatie neplacuta si nu simt ca repara sau hidrateaza macar putin firul de par uscat. Ah, nici ambalajul nu este foarte practic sa fiu sincera! Dozarea se face greu, pentru ca in cazul meu, produsul a ramas blocat undeva pe peretii recipientului si oricat ma chinui sa apas pe sticla, acesta nu iese din tub sub nici o forma. Am incercat totusi sa nu iau imi formez o parere negativa din prima si astfel ca am aplicat la o a doua spalare mai mult balsam pe par decat obisnuiesc, dar nu a mers nici asa. Pur si simplu nu este ceea ce eu caut si nici ce am nevoie. Spray-ul ramane insa preferatul meu si un produs care nu imi va lipsi niciodata din rutina de ingrijire a parului. Are un pret accesibil si se gaseste cu usurinta in market-uri si hypermarketuri in diferite variante. Vi-l recomand cu mare drag!

Un comentariu: