luni, 16 februarie 2015

Ricky cel energic!

Iubesc animalele! Locuind dintotdeauna la curte, acestea nu mi-au lipsit niciodata, si fie ca a fost vorba de un pisic micut adunat de pe strada sau de ratustele din cotet, niciodata nu am facut diferente si le-am iubit la fel!
Catelusii insa au un loc special in inima mea... Desi ma aseman mai mult cu pisicile, fiind mai alintata si mai lenesa de fel, cateii sunt cei care ma fac sa zambet de fiecare data si sa ma distrez pe cinste!
Am citit mai demult un articol in care se spunea ca persoanele care au o catel, au o viata mai lunga, lipsita de stres, de griji si fara probleme de sanatate majore. La inceput nu i-am dat importanta crezand ca sunt doar aberatii, dar cum m-am convins ca asa este? Pai a trebuit sa vad cu ochii mei cat de mult poate schimba un animal de companie viata unui om, dar mai ales a unei persoane deprimate! Si aici ma refer la un caz cat de poate de adevarat, pentru ca prin aceasta situatie a trecut recent o matusa care si-a pierdut sotul intr-un nefericit accident de masina. Toata familia a incercat sa ii fie aproape in astfel de momente si uneori am facut cu randul serile la ea ca sa nu se simta parasita sau singura, dar nu a mers. Va dati seama ca unui batran aceste episoade le sunt extrem de dificile dupa ce o viata intreaga au impartit totul cu jumatatea lor si nu au stiut ce inseamna singuratatea. Si ce am facut pana la urma?

Pai nu stiu daca v-am mai spus, insa in vara lui 2014, catelusa mea a adus pe lume nici mai mult nici mai putin de 5 puiuti! Si noi am fost surprinsi de numarul lor avand in vedere ca este de talie mica, si ca toti au supravietuit! Am dat cate unul din ei fiecarui membru al familiei care si-a exprimat dorinta de a oferi un adapost unui catelus zglobiu si fericit, si in cele din urma, am mai ramas de dat spre "adoptie" doar 2 puiuti. Desigur ca unul am preferat sa il pastram noi fiind putin mai timid si fricos, iar pe al doilea, i l-am facut cadou matusii mele.

S-a acomodat super usor catelusul la bloc, pentru ca fiind micut, a putut fi invatat cu usurinta cum sa se adapteze la aceasta viata de rege cum ii spunem noi. Iar matusa, wow ce schimbare! Dupa doar 2 luni, aproape ca a uitat de tristete pentru ca si-a canalizat atentia asupra lui Ricky energicul si zapacitul, care nu i-a dat pace! In fiecare zi l-a scos in parculetul din fata blocului sa il plimbe si sa se joace cu el si acum il considera cel mai mic membru al familiei si nu ne lasa niciodata sa ii certam alintatul! Il lasa in pat sa doarma, sa se uite la televizor cu ea pe fotoliul preferat al unchiului si ii cumpara cea mai buna mancare pentru catei Acana pret pentru ca juniorul trebuie sa creasca mare, sanatos si frumos! Mai sa vezi si sa nu crezi! Cineva care nu era atat de incantata de ideea de a avea un animal de companie la bloc si care plangea non-stop, tocmai ce ne-a aratat cat de mult isi poate schimba parerea si comportamentul cand are alaturi un animalut care sa o scoata din aceasta stare de tristete. Nu v-am zis eu ca e pe bune cu articolul ala? Deci dragilor, daca va simtiti trist, deprimat si nu stiti ce sa mai faceti pentru a aduce primavara in sufletul vostru, luati in grija o pufosenie din aceasta si repede va trece!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu