duminică, 15 februarie 2015

Sunday Post

Este prima data in acest an cand vin din vacanta dintre cele doua semestre si nu simt nevoia de a avea parte de mai mult timp liber. Chiar m-am odihnit in aceste zile si am lenevit, astfel ca pentru maine, am doar forte proaspete! Am iesit in oras cu prietenele, am vazut ultimele episoade ale serialelor mele preferate, mi-am facut unghiile si acum stau linistita in pat ca masca de par cu ulei de masline si unt de cocos sa isi faca efectul, apoi somn si pregatita pentru o noua zi agitata la facultate! Chiar si eu ma mir ca am putut sa fac atat de multe de ieri si pana azi avand in vedere ca am ajuns destul de tarziu acasa (in Iasi) si ca mai am energie si acum! Am mai vrut sa mai merg o fuga la cinema cu prietenele la 50 Shades of Grey dar eu una, nu sunt deloc incantata de aceasta ecranizare si nici de carte (abia am reusit sa ajung la pagina 200 si sa nu ma plictisesc; cartea pare destul de previzibila) dar din fericire nu am reusit aceasta performanta pentru ca nu am gasit locuri libere, dar se pare ca si nota mica primita de critici a influentat putin opinia fetelor cu privire la film

In rest, mai nimic interesant. Ah, poate doar o mica surpriza de la iubitul meu care m-a facut super fericita! Un cadou care mi-a adus aminte cat de mult ma iubeste si cat de norocoasa sunt ca am un barbat ca el langa mine. Am primit cei mai frumosi adidasi de la H&M albi pe care stie ca mi-i doream foarte mult doar ca nu apucasem sa ajung la magazin si cum ii tot admiram pe site-ul online, a profitat de zilele in care a stat singur fara mine cat eu mi-am vizitat parintii si mi i-a luat el. Il ador! Stie cel mai bine cum sa ma faca fericita si ii sunt recunoascatoare pentru asta. Un ou kinder cu surprize, alunga si cea mai mare tristete uneori!
Si acum pe seara, am mai pregatit o serie de articole, am mai urmarit un episod din Supernatural, mi-am pregatit tinuta pentru maine si gata vacanta! Am planuri mari pentru acest nou semestru dar si pentru luna lui Februarie. Pe 18 va fi o zi importanta pentru mine: este ziua lui, si ziua blogului. Un 18 Februarie cu totul special, pe care am de gand sa il petrec asa cum se cuvine! Si desigur ca imi doresc ca in urmatorii ani, sa scriu mai mult, sa daruiesc mai mult, sa fiu mai buna si mai deschisa fata de voi, de prietenii mei, dar si de mine. Va pup dulce dragii mei, si va urez o seara frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu