duminică, 22 februarie 2015

Sunday Post

Of, nici nu stiu cum de a trecut weekend-ul asta! Ce saptamana agitata am avut... Orarul meu a fost dat peste cap si la facultate totul a fost pe dos din cauza unor confuzii legate de profesori laboratoare, ce grupe au ore si cand si cum... mai tare ne-au incurcat pentru ca nu a fost orarul pus la punct asa cum trebuie si ni s-au suprapus orele dar sa speram ca se va rezolva curand! Daca in primul semestru ma puteam lauda cu un program lejer, ei bine, de aceasta data lucrurile nu mai stau asa pentru ca am inceput sa fac multe obiecte cu un grad de dificultate ridicat ce necesita un studiu mai amanuntit, iar eu am inceput chiar din primele zile sa citesc cate una alta si sper sa imi prinda bine! Stiu ca am promis ca in acest weekend va voi dezvalui o parte din surprizele pe care le-am pus la punct, insa daca ma credeti, ziua de 18 Februarie cand a fost aniversarea blogului, am petrecut-o pana seara tarziu la munca, iar cand am ajuns si eu acasa (cam pe la 12) dupa cateva cumparaturi cu de-ale gurii, am cazut in pat moarta de somn si cam asta a fost. Si urmatoarele zile s-au derulat cam la fel, cu mine nerabdatoare sa pun capul pe perna, asa ca astazi mi-am rupt putin din somn sa va mai vorbesc de cate una si alta... Voi incepe insa cu un mic wishlist asa ca de sfarsit de saptamana, ca doar nu credeati ca si astazi am stat cu nasul in carti... Nu! Duminica e sarbatoare si e pacat sa inveti! Ori e zi libera ori nu mai e!

Primul loc in topul dorintelor din aceasta saptamana se afla o bratara de la Soufeel. I-am descoperit prin intermediul bloggerilor si dupa ce am cazut de acord ca bratarile Pandora chiar imi depasesc bugetul pentru accesorii cu mult si raman un vis indepartat, am plasat o comanda cu 5 charm-uri si o bratara and can't wait to have it! De mult imi doream ceva in acest gen si nu mai am rabdare pana cand va ajunge la mine!


Next on the list este acest colier pe care l-am zarit pe Sheinside. Super colorat, dar super interesant si cred ca la vara ar merge de minune cu bluzite albe din chiffon. Ramane de vazut insa cand vor ridica taxa de transport sau cand vor avea ceva promotie interesanta cu free shipping pentru a plasa o comanda generoasa.


Si desigur, ar mai fi mult mai multe coliere statement de adaugat in cos, dar momentan doar acesta mi-a atras atentia in mod special. Dar continuam acum lista cu produsele cosmetice desigur! Am plasat o comanda la Aoro pe care o voi primi in urmatoarele zile si mi-am ales evident, 2 parfumuri. Nu stiu cum miros, si nici numele lor nu imi suna cunoscute, insa am avut nevoie de ceva ieftin de aceasta data pentru a ma incadra in bugetul acordat acestei luni pentru cosmetice. Am adaugat pe langa aceste parfumuri, si doua oje Rimmel London, un rimel si o lotiune hidratanta Olay pe care o doream de mai multa vreme, iar o colega de a mea a dorit sa isi cumpere si ea cate ceva si a ales sa dam comanda impreuna sa impartim transportul si a ales parfumul Serpentine ( la recomandarea mea) si Lady Gaga Fame despre care nici ea nu are nici o idee dar si-a dorit ceva noi si interesant. Cand il va primi cu siguranta ma va lasa sa vad cu miroase asa ca va voi spune ce parere am despre acest parfum!


Si inchei aceasta lista de dorinte cu urmatoarea rochita, vazuta, placuta si adorata de pa Asos! Ah, este perfecta din toate punctele de vedere iar imprimeul este divin! Daca nu ar fi atat de scumpa as lua-o fara sa mai stau pe ganduri!


Abia astept sa primesc toate comenzile sincer! M-a sunat si tata mai devreme si mi-a spus ca a ajuns acasa o comanda mai veche de la Sheinside (nu stiu de ce a intarziat atat de mult dar nici cum de a ajuns acasa avand tracking number de China) cu un cardigan asimetric foarte popular pe site si o camasa cu patratele albe si negre. Of, era sa uit! Va ziceam ca am primit cadou de la iubitul meu niste tenesi/adidasi (nu stiu cum sa le spun) de la H&M dar nu v-am aratat nici o poza cu ei, asa ca va prezint imaginea oficiala de la site ca sa va dati seama despre care vorbesc. Si sa stiti ca sunt minunati si super confortabili! Ii recomand :)


Si apropo, ati vazut cumva primavara? M-am saturat de frigul din ultimele zile si cred ca cei de la meteo ma pacalesc atunci cand imi spun ca va fi soare si cald pentru ca afara defapt e rece, e vant si cer gri... Unde e primavara mea aia frumoasa plina de veselie si soare din belsug? Stiu ca e Februarie inca, dar zau de nu mi-a ajuns pana peste cap de atata iarna! Sa vina mai repede caldura sa pot sa-mi scot la inaintare tenesii, fustitele si tricourile! I need some sun in my life! Weekend placut dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu