duminică, 1 februarie 2015

We've got the moves!

V-ati gandit vreodata ca dansul ar putea fi o metoda foarte buna pentru a face sport si a slabi pe langa pasii de dans pe care ii invatati si va pot fi de folos la petreceri? Nu? Pai nu este nici o problema pentru ca timpul nu este inca pierdut! Prietena mea cea mai buna s-a chinuit foarte mult in trecut sa ajunga la o greutate corporala care sa o multumeasca dar si la un aspect fizic armonios, dar pentru ea, sala de fitness si regimul nu au dat rezultatele dorite. Am inceput sa cautam impreuna de prin vara anului trecut diferite cursuri de yoga (pentru echilibru mental) si programe pentru activitate fizica menita sa te ajute sa slabesti dar pana la urma, ne-am reorientat! Cum si de ce? Pai nu doar pentru ca timpul nu este de ajuns pentru a ajunge la ambele cursuri si de a tine pasul si cu programul de exercitii fizice, ci datorita faptului ca mereu ajungea acasa epuizata si nu mai era in stare sa faca nimic. Asa ca dupa o lunga discutie, am ajuns la un consens!

Cursuri de dans sportiv atat pentru ea cat si pentru mine ca tot am nevoie sa invat cativa pasi, si ca sa ii fiu alaturi mereu sa o incurajez cand are nevoie desigur! Amandoua suntem un anti-talent cand vine vorba de dans, asa ca de aceasta data, nu doar ca vom invata cateva miscari noi, dar consider ca dansul sportiv este si o activitate didactica de la care poti invata foarte multe. De exemplu, la inceput, ne-am simtit foarte prost cand ajunse la sala de dans, am observat ca printre participanti se gasesc numerosi copii si adolescenti, noi fiind cele mai in varsta personaje de acolo, insa cand si-au facut aparitia si cateva mame printre noi, deja ne-am putut simti mai in largul nostru. Si acum probabil va intrebati, ce cautau si ele acolo? Pai ne-au povestit ca pentru ele, dansul sportiv este mai mult decat o pasiune. Este modul prin care ele se elibereaza de stres, de toate energiile negative, invata sa isi controleze emotiile si miscarile, dar nu in ultimul rand, sa-si tonifieze corpul! Se pare ca este o activitate destul de populara si cautata printre randurile tinerilor si a mamicilor deopotriva si trebuie sa va spun ca a inceput sa imi placa la nebunie sa merg saptamanal sa dansez! Dupa fiecare sedinta ma simt cu mult mai energica, si simt ca in sfarsit nu ma voi mai face de rusine in club cu miscarile de dans haotice, ca doar cat mai pot face asta? La nunta mea voi fi dezastru probabil daca nu ma pun putin la munca, asa ca numai bine imi prind aceste cursuri! Am de gand sa le frecventez pe toata perioada anului pentru ca am observat nu doar ca imi place la nebunie sa dansez, dar parca si unii muschi au inceput sa arate mai ok, tonifiati si lucrati! Iar de prietena mea ce sa va mai psun, decat ca iubeste la fel de mult ca si mine aceste cursuri si ca este multumita de rezultate?
Pana la urma cel mai important este sa iti gasesti solutia cea mai potrivita pentru a avea un corp pe placul tau, nu sa te chinui sa te adaptezi unor programe pentru slabit care nu au fost concepute pentru tine.

Un comentariu:

  1. nice
    New post : BENEFITS OF APRICOT http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/benefits-of-apricot.html

    RăspundețiȘtergere