duminică, 22 martie 2015

Back to...

...school! Weekendul este pe duca, si nu stiu cum sa mai fac sa trag de timp pentru ca ziua de luni sa vina mai tarziu decat de obicei. Cand esti acasa la mama si la tata, timpul trece prea repede uneori. Mi-as dori chiar in acest moment sa fiu in patul meu, sa nu am nici o alarma la ceas setata, sa am alaturi un munte de ciocolata, maraton de seriale, si sa lenevesc fara sa am remuscari ca in loc sa invat, mi-am inecat amarul in zahar si somn. D'oh... ce departe e vacanta asta! Stiu, ma plang cam des de lipsa de timp, dar jur ca nu e vina mea! Incerc din rasputeri sa ma impart in asa fel incat sa pot sa multumesc pe toata lumea. Uneori uit si ce zi e, sau ce am de facut dar asta e deja alta treaba grava...
Sunt undeva in lumea mea, asta este clar. Cand sunt obosita am observat ca imi pierd din atentie si ca oricat de mult incerc sa fac ceva sau sa duc pana la capat un proiect, pur si simplu nu imi iese. Degeaba incerc, pentru c fara somn, totul este egal cu 0. Macar am reusit de ieri sa-mi pun la punct agenda si sa-mi mai tai de pe lista cateva chestii, pentru ca de Paste sa fiu no stress.

Am dat o fuga in aceasta dimineata prin oras cu mama sa mai luam cate ceva pentru masa de pranz, dar la un moment dat ne-am cam abatut de la drumul nostru si am intrat intr-un magazin (raiul cosmeticelor) pentru ca aveam nevoie urgenta de ceva pentru buze. Am zis ca poate imi iau de la Sleek cate ceva, dar parca nu ma atrag atat de mult produsele, asa am ales pana la urma un creion-ruj (nu stiu cum ii zice cu adevarat si nici nu il am langa mine in acest moment ca sa va zic) intr-un roz suuuper fain pe care il si cautam de altfel si cred ca este ok.

Nu stiu eu prea multe despre Bourjois pentru ca nu am mavut de a face cu produsele lor, dar cu acest produs am dat startul testarii, si pana acum pot spune ca imi place. Revin cu o poza, promit!
In rest, nu am mai cumparat si altceva, pentru ca m-am gandit si tot razgandit, si cel mai bine pentru mine ar fi sa strang banii si sa incetez sa mai cumpar de pe internet hainute. Cred ca ati auzit si voi de situatia cu posta vamala, coletele ce tranziteaza Olanda si sincer, nu mi se pare o afacere prea buna mai ales ca eu in general puneam de o comanda consistenta, deci va dati seama ce taxe mi se strangeau la plata la vama... Cred ca mai bine merg si imi fac la croitoreasa rochiile preferate si fustitele si asa am scapat si de griji ca nu mai platesc in plus, dar si de problema masurilor. Am deja in minte cateva modele si ramane sa le pun in practica imediat ce primesc banutii pentru astfel de mofturi. Am inceput chiar sa caut si modele pentru rochia de banchet! Stiu ca este prea devreme, dar am decis ca o voi face la comanda. Prefer sa fie exact asa cum o doresc eu chiar daca asta inseamna sa platesc putin mai mult. Macar in acest fel sunt eu impacata cu gandul ca a fost totul facut dupa indicatiile mele, si punct! Si asa nu prea mai am rabdare sa strabat magazinele si sa aud vanzatoarele cum incearca sa ma abureasca sa dau banii pe ceva ce nu merita...

Mda, ramane sa vad in vacanta ce si cum voi face. Acum nu imi doresc decat sa fac o baie fierbinte si sa ma bag in pat sa dorm pana uit de mine. Maine dimineata incep de la 7, and I hate that! Mai ales pentru ca orele se intind pana seara tarziu. Yep, urasc zilele de luni aglomerate! But that's it...

Va doresc o seara faina dragilor! Sa stiti ca nu am uitat de concursul Kurtmann! Maine dimineata trimit mail cu lista pentru aprobare si va anunt imediat ce primesc raspuns, cine va intra in posesia voucherului. Aplicatia care va permite sa postati comentarii pe blog prin Facebook nu vrea si pace sa imi afiseze o chestie si pana nu ii dau de capat nu ma las. Dar nu va speriati ca nu o mai lungesc mult. Luni, marti cel tarziu veti afla cine este fericitul castigator! Gata, am fugit la somn! Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu