joi, 19 martie 2015

Busy day today!

Nu imi vine a crede ca in aceasta saptamana astrele au tinut de partea mea! Fara sa imi fac prea multe planuri, orarul mi s-a eliberat treptat si iata ca de ieri, sunt acasa la parintii mei unde e cald si bine, si odihna, rasfat si dulciuri din belsug! Este asa bine sa ajungi acasa si sa te astepte cineva cu masa calda si un patut proaspat schimbat cu asternuturi noi si parfumate, internet cu viteza buna si pisicute jucause ce se pun in bratele tale si torc pe nerasuflate pana iti termini tu articolul de scris. Aici e Rai, e locul perfect pentru relaxare si incarcarea bateriilor! Azi as vrea sa dau o fuga pana in oras, dar vremea ma cam descurajeaza sa fiu sincera... Ieri a nins continuu. In Iasi cel putin, a fost teribil iar pe drum, cam la fel. Din fericire, acum nu mai ninge, ci doar bate vantul dar macar in acest fel se mai usuca noroiul de pe jos. Unde e primavara si ce are de nu mai vine? M-am saturat de frig, si as da orice pentru o raza de soare...

Am inceput de cateva zile sa alerg si asa de bine ce ma simt dupa o ora de alergat in aer liber cu prietenii! Parca am mai multa energie si vitalitate asta chiar daca in unele zile am o febra musculara deabia ma pot ridica din pat. Mi-am propus sa fac mai multa miscare anul acesta pentru ca desi nu am probleme cu greutatea in exces, sunt sedentara datorita jobului pe care il am. Acum am luat o pauza pentru ca nu doar ca e mizerie pe jos, dar este si foarte frig afara si cand trag aer adans in piept pe cand alerg, ma ustura foarte tare si nu as vrea sa racesc tocmai acum. Mai astept putin sa-si revina vremea si imediat ies cu gasca la antrenament.
Cum va spuneam, astazi am putin de iesit in oras, desi as prefera sa stau acasa in pat in pijamale cu laptop-ul alaturi.

Am primit cateva cadouri de la cineva si trebuie neaparat sa ma apuc de facut review-uri si sper ca dupa ce mai voi intoarce acasa dupa amiaza, sa le dau de capat, ca daca o tot lungesc asa, iar nu mai am spor la nimic. Gata, v-am lasat! Merg sa ma pregatesc si ne auzim pe mai tarziu!
Pupici dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu