miercuri, 18 martie 2015

Fluid Hidratant Olay

In fiecare an, pe perioada primaverii in mod special, tenul meu incepe sa o ia putin razna. Adesea, problemele pe care le intampin in aceasta perioada se datoreaza vremii, care imi face pielea sa fie extrem de uscata, capricioasa, iar machiajul nu se mai aseaza la fel de bine, scazandu-mi astfel increderea in mine. Nu este tocmai confortabil sa iti aduci in geanta in fiecare zi la munca si facultate un intreg arsenal de produse de make-up pentru a te retusa, asa ca am incercat pe cat posibil sa elimin incetul cu incetul produse care mi-ar strica si mai mult machiajul zilnic, iar printre acestea se numara cremele de fata onctuoase si cele de seara care imi fac tenul sa luceasca imediat si sa scoata la suprafata fondul de ten si corectorul, adunandu-se in liniile fine si ridurile din jurul gurii si al ochilor. Cu siguranta nici o femeie nu isi doreste sa aiba o astfel de imagine si sa fie nevoita sa se uite in oglinda non stop pentru a preveni acest lucru! Cel mai bine pentru mine este ca o lotiune hidratanta lejera sa inlocuiasca obisnuita crema de fata folosita pe timpul iernii.


Astazi vreau sa va fac cunostinta cu fluidul hidratant pentru piele sensibila de la Olay pe care l-am comandat in luna Februarie de pe Aoro si de care sunt extrem de multumita. Intr-o perioada, produsele Olay se gaseau cu usurinta in magazinele fizice si in unele supermarket-uri insa acum nu mai sunt pe nicaieri (ori eu nu le-am gasit) si a trebuit sa pun o comanda online pentru a-mi achizitiona acest fluid. Cu produsele Olay nu am mai avut contact pana acum, acesta fiind deci primul din rutina de ingrijire noua pe care am abordat-o recent. Consider ca este un produs foarte bland cu tenul si potrivit pentru orice tip de piele. De ce spun asta? Pentru ca acest fluid hidratant Olay este lejer,  se intinde cu usurinta pe piele, iar efectul hidratant este intens, dar fara a fi vizibil pe piele acest lucru. Sa fiu mai exacta: nu va lasa dupa aplicare nici o pelicula, sau urma de produs. Daca va doriti sa aplicati fondul de ten imediat dupa acest fluid, veti observa ca se va face putin mai greu decat de obicei pentru ca nu va mai aluneca pe piele la fel de usor ca si dupa aplicarea unei creme putin mai puternic hidratanta. 

Consistenta fluid de la Olay Essentials este foarte placuta, asemeni unui lapte de corp hidratant, de culoare alba, maleabil si fara parfum. Consider ca lipsa parfumului este un mare plus mai ales pentru ca in aceste zile, nu tolerez parfumurile intense, nici macar pe ale produselor pentru ten care in general sunt usor sintetice si puternice. Eu il folosesc zilnic, dimineata si seara inainte culcare, atat pe ten cat si pe gat si decolteu dupa o demachiare corect realizata. Pielea se simte foarte placut la atingere dupa aplicare. Nu tocmai fina si moale, dar cu siguranta mult mai hidratata si pregatita pentru a face fata vremii capricioase de afara. Imi place mult acest produs si cu siguranta imi doresc si alte produse marca Olay.

Acest fluid se gaseste intr-o cantitate generoasa de 100 de ml si la pretul de 27 de lei pe Aoro si vi-l recomand cu mare drag mai ales daca aveti pielea sensibila, un ten capricios si cu usoare tendinte de ingrasare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu