duminică, 1 martie 2015

Lasa mobila sa vorbeasca despre tine!

Stiai ca stilul design-ului interior pe care il abordezi, spune foarte multe despre tine ca si om? Cu totii ne dorim sa ne pastram casa frumoasa, curata si mereu in tendinte, dar pentru a se intampla asa, nu trebuie sa uitam ca pe langa bani, este nevoie si de imaginatie si versatilitate. Din dorinta de o casa cu accente moderne, multi oameni adesea cumpara produse de decor noi aparute si isi umplu camerele cu acestea, insa de cele mai multe ori uita sa le arunce pe cele vechi. Asa e felul nostru, de a strange vrute si nevrute dar sa stiti ca nu este tocmai ok acest lucru. In timp, acestea se vor aduna si in contextul in care moda se schimba de la an la an si cere alte noi schimbari, si design-ul interior sufera modificari, iar daca nu reusim sa renuntam la cele vechi, vom creea o atmosfera incarcata astfel rezultatul este unul incarcat si haotic. Pentru a evita o astfel de situatie, cel mai indicat este sa apelati cu incredere la o firma care se ocupa cu design-ul interior si cunoaste cele mai noi tendinte, dupa ce v-ati stabilit deja cum va doriti sa arate casa dumneavoastra.

Culoarea peretilor din fiecare incapere are nu doar un mare impact vizual, dar iti poate influenta de asemenea si starea de spirit. Ai grija sa alegi nuante calde, primitoare si care sa iti ofere senzatia de agitatie. Sa nu uiti sa tii cont totusi si de mobilierul pe care il doresti! Pentru mine este foarte important ca stilul mobilei sa se potriveasca stilului meu personal. Imi plac elementele moderne, minimaliste si in culori nude, pentru simplitate.
Dormitorul principal este in totalitate alb pentru ca ma linisteste si pentru ca imi ofera senzatia de curatenie si prospetime. Stiu ca este mai greu de intretinut o astfel de mobila, si ca praful se aseaza mereu si este vizibil pe o astfel de culoare, insa printr-o curatenie de rutina zilnica pastrez ordinea.


La baie am preferat o mobila baie care sa ma ajute sa imi fac machiajul si sa ma pregatesc de serviciu atunci cand logodnicul meu doarme pana tarziu. Mi-am creat un spatiu numai al meu, un fel de coltisor pentru cosmeticele mele cu o masa mare, in care am incoroporat si chiuveta desigur, iar in jurul oglinzii, am adaugat spoturi luminoase pentru o mai buna vizibilitate si efect de studio pentru acele dimineti in care am nevoie sa ma simt ca o vedeta. Chic dar si practic si nu, nu este o casa decorata numai in stilul meu. Am tinut cont si de parerea logodnicului atunci cand am mobilat apartamentul, deci a fost o alegere in doi. Totusi, este important ca stilul mobilierului si decoratiunile sa ne fie pe plac amandurora si sa ne reprezinte. Daca va doriti insa ceva unic si special, care nu se gaseste in magazinele din oras, exceleaza la calitate dar respecta si dorintele voastre, va recomand sa luati legatura cu o firma specializata in acest domeniu care se va ocupa de schita dumneavoastra, punerea in 3D a acesteia si proiectarea mobilei dupa bunul plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu