joi, 5 martie 2015

My pink wishlist!

Daca tot v-am scris astazi despre produsele pe care le-am folosit si aveau in comun culoarea roz, am zis ca as putea sa va prezint si cateva articole de imbracaminte in aceeasi nuanta pe care am pus ochiul recent.
Stiti cum sta treaba cu Sheinside deja, cu transportul, dar asta  nu inseamna ca nu mai pot sa visez la cateva hainute. Am fost destul de indecisa recent pentru ca am tot adaugat in cosul de cumparaturi haine ba pentru vara ba pentru iarna si sunt indecisa... Am strans suficient credit zic eu pentru a-mi lua cate putin din fiecare doar ca nu sunt eu tocmai convinsa de calitatea unor materiale asa ca nu stiu cum sa fac. Intre timp, am mai primit si o comanda mai veche de care sunt multumita deocamdata. Mi-as dori o foarte mult o fustita cu imprimeu tribal. Am deja o rochita in acest gen dar as opta pentru o fusta pentru a putea schimba mai des outfit-ul, adaugand bluzite diferite. Cred ca urmatoarea ar merge de minune atat cu o pereche de tenesi albi si un tricou alb cu un mesaj imprimat, cat si cu o pereche de balerini feminini intr-un roz prafuit:


Puloverul nu imi trebuie acum dar imi place l anebunie stilul cat si modelul. Si da, cred ca s-ar potrivi si cu noua mea camasa de jeans primita recent. Voi ce spuneti, va place?


Rochiile cu paiete sunt super! Desi in urma cu cativa ani le credeam prea stralucitoare si chicioase, acum imi plac mult. Acesta are spatele gol. Despre a doua insa, nu stiu ce sa spun. Pozele de pe site nu m-au convins in totalitate, iar decolteul nu pare tocmai ok...



Geaca aceasta am mai zarit-o pe cateva fete de prin oras si la cateva bloggerite de fashion si arata wow!
Este posibil ca pe timp de iarna sa nu fie tocmai indicata datorita culorii prea deschise, dar asta nu ma face sa nu o doresc!


Si aceasta bluzita imi place. Lejera si foarte chic, perfecta pentru acele zile in care u am chef de nimic mai cochet, mai elegant, ci doar de adidasi, jeansi si cam atat.


Voi ce spuneti fetelor? Va plac cele de mai sus ori ba? Cred ca in aceasta primavara, in garderoba mea nuanta aceasta de roz va predomina. Rozul intotdeauna mi-a indus o stare de bine, de pace si de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu