vineri, 20 martie 2015

New goodies!

Atentie! Se anunta a fi o postare cu nivel ridicat de zahar! Sa nu spuneti ca nu v-am avertizat! Stiu ca suntem in plina perioada de post, dar eu nu ca nu ma pot abtine de la dulciuri, dar daca nu le-as manca eu , cel mai probabil s-ar invechi pentru ca eu sunt copilul care primeste tot ce e bun ca sa se faca mare! Uneori ma amuza faptul ca mai toti cunoscutii imi ofera mancare si spun ca sunt mica si am nevoie de energie, iar alteori ma enerveaza pentru ca nu e tocmai ok sa o tii cu faza cum ca vai ce slaba esti, sigur nu mananci! Hai ia de la mine sa ma ajuti sa termin! Dar m-am obisnuit sa nu mai bag in seama si atunci cand ma intreaba chestii de genu' si insista pe aceasta discutie desi eu sunt vizibil iritata de subiect, raspund exact asa cum merita. Dar, despre ce vorbeam?
Ah da! Duuuulciuri! Am primit un pachet generos de bunatati din Belgia si nu pot sa nu va arat cateva din preferatele mele :)


V-am facut pofta? Daca da, imi cer scuze dar v-am avertizat ca va fi o postare dulce de tot!
Ciocolata din abundenta, si biscuiti cu fructe! Sunt un deliciu si perfecti pentru diminetile lenese cand am nevoie de un mic dejun rapid care sa-mi ofere energie. Eu prefer varianta cu mar (cea cu ambalajul verde) dar nici cea cu fructe de padure nu e rea... Aduc putin la gust cu Belvita si merg de minune cu un pahar de lapte :) Trufele Perle D'or sunt wow... Nu credeam ca o sa fie extraordinare, but they are! Yummy! Am primit mult mai multe bunatati in pachetel, dar acestea mi-au placut mie cel mai mult si am mai dat comanda de ele pentru o tura viitoare. Am mai primit pe langa acestea si niste cosmetice, doua sampoane Provost, geluri de dus si antiperspirante si urmeaza sa vi le prezint zilele urmatoare. Pana data viitoare astept sa imi spuneti ce bunatati ati mai primit sau cumparat si voi zilele acestea. V-am pupat! Seara frumoasa!

2 comentarii: