joi, 5 martie 2015

Pink mood!

Nu stiu cum de s-a nimerit, dar astazi toate produsele pe care le-am folosit au fost roz si se pare ca m-au ajutat putin si mi-au ridicat moralul. Si vremea s-a mai imbunatatit dar din cele auzite la stiri, se pare ca nu v-a dura prea mult fericirea mea. Oricum, in weekend voi si super aglomerata cu niste lucrari si oricum nu voi avea timp de plimbari desi chiar mi-as fi dorit sa pot da o fuga in Palas sa imi iau cate ceva. Am facut poza la produsele de astazi, dar abia dupa mi-am adus aminte ca am uitat sa adaug si oja Rimmel - Lose your lingerie, care este un roz pal, nude super dragut, pe care l-am purtat mai toata saptamana pe unghii.


Laptele de corp Victoria's Secret - Sensual Blush nu mai are nevoie de nici o introducere. Sunt deja la al doilea recipient si sunt total indragostita de acest produs! Parfumul Cuba -  Heartbreaker este o pasiunea mai veche. Nu l-am mai gasit pe stoc inca de prin Octombrie 2014 asa ca m-am abtinut in a-l folosi mai abuziv mai ales pentru ca particulele stralucitoare arata minunat pe piele vara, iar aroma este fresh, deci in urmatoare perioada va fi perfect! Gelul pentru curatarea tenului de la Balea imi place pentru ca este foarte dens, se consuma greu, are un parfum placut dar nu prea puternic, curata bine si are un pret super de 7 lei. Am rugat o prietena sa mi-l cumpere din DM de la ea din oras. Gelul de dus Vidal este istorie si el.
Mi-am rugat tot aceeasi prietena sa imi cumpere mai multe de acest fel pentru ca le ador pur si simplu!
Iar samponul Provost Brilliance... as avea atat de multe de spus despre el! Cu siguranta ii voi oferi spatiul propriu intr-un articol de tip review, insa pana atunci va spun doar ca nici nu mai vreau sa aud de alte sampoane! De cand l-am descoperit, nimic nu l-a putut inlocui, iar daca mi-ati putea vedea in realitate podoaba capilara, ati intelege si voi de ce... Cat despre balsam, am ramas tot la masca de par Kallos, varianta cu matase si ulei de masline ( cearoz in recipient de 1000 ml) foarte accesibil. Mai toate produsele de mai sus dupa cum puteti observa, nu doar ca au in comun culoarea roz, ci si faptul ca toate imi sunt pe plac si ca nu le-as inlocui cu nimic altceva. 

Voi aveti astfel de produse de care nu va puteti desparti? 

Un comentariu:

  1. uuhh vreau si eu produse Balea ..... un cadou de pasti nu imi faci si mie :)) ?

    RăspundețiȘtergere