vineri, 6 martie 2015

Randon Post

Astazi am avut o zi plictisitoare la facultate cat si la serviciu. In zile ca acestea, zau de nu imi vine sa ma urc in primul tren venit in gara si sa plec departe sa uit de stres, sa ajung undeva la mare sau la munte si sa nu ma gandesc la nimic in afara de mine. Dar din pacate raman la stadiul de vis si astept cu nerabdare sa vina vara mea, cea plina de soare, zambete, rochite si fustite, fructe si oh, mare! Duc o lupta cu mine insami sa nu abandonez inca de pe acum planurile pe care le am si sa fug macar pentru un weekend pe plaja, unde chiar daca nu este soare si nisip fierbinte, mintea mea s-ar simti eliberata de griji si oboseala.

M-as urca in masina mea, as da muzica la maxim sa-mi acopere vocea in timp de cand odata cu Adam Levine, ochelarii de soare pregatiti si autostrada libera sa pot sa merg cu viteza spre ea, marea ...
Of, cate planuri am pentru acest an! Nu doar ca imi doresc sa am parte de un concediu super relaxant dar in acelasi timp plin de adrenalina , dar sa imi schimb si jobul, sa imi imbunatatesc cv-ul, sa mai adun cateva cunostite si sa lucrez intens ca sa pot castiga mai bine la salariu. Desi nu am dat pana acum o mare importanta banilor, mi-am dat seama ca atunci cand iti imparti viata cu ul el, lucrurile nu mai stau ca atunci cand mami si tati faceau totul pentru tine.

Acum totul se imparte la doi, si desi la inceput pare dificil sa te obisnuiesti cu noua viata, nimic nu se compara cu viata alaturi de el. Acum, nu mai exista al meu si al tau, ci al nostru. Fie ca este vorba de simpla cana, fie ca este masina si apartamentul, totul este al nostru. Apartamentul l-am inchiriat cu banutii nostri si suntem fericiti pentru aceasta reusita si in curand avem in plan sa il si cumparam, iar pe viitor sa ne schimbam masina sau sa mai cumparam una pentru ca uneori, este greu sa fie doar la unul din nou mai ales atunci cand joburile noastre sunt departe de casa si in locuri departate de oras. Acum daca ma intrebati care sunt cele 3 lucruri fara de care nu m-as putea desparti si descurca in viata, clas nu voi mai spune ca produsele de make-up, ci masina, telefonul si logodnicul. Un mijloc de transport mereu la dispozitia ta este foarte important sa ai indiferent de situatie. Sa ai o masina care sa te ajute sa-ti transporti materialele la munca (cum este in cazul meu) este un lucru indispensabil mai ales daca esti o femeie mai micuta de statura. Telefonul stiti deja si voi de ce l-am inclus in aceasta categorie, iar pe el, nu am cum sa nu il adaug in aceasta lista pentru ca este sprijinul meu si ajutorul meu in tot ce fac. El este mecanicul meu preferat fara de care nu m-as putea descurca. Daca am vreo problema imediat pune o comanda pe net si da un click aici si totul este gata. Jur ca fara internet, totul merge mai bine! Deja simt ca am devenit usor dependenti de internet dar zau ca sunt unele lucruri pe care doar acolo ti le poti lua, de la cosmetice pana la piese auto si asa mai departe... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu