joi, 19 martie 2015

Run for a perfect body!

Va spuneam azi ca am inceput sa alerg. Da, momentan am abandonat sala de fitness si dansurile pentru ca nu mai aveam nici banuti pentru a face un nou abonament lunar dar nici timp, asa ca varianta cea mai ieftina, accesibila si la indemana pentru mine a ramas jogging-ul. La inceput nu eram convinsa ca voi avea parte de rezultate uimitoare sau cel putin satisfacatoare, dar prietenii mei care de ani de zile practica jogging, m-au convins sa ma alaturi lor si astfel ca m-am alaturat grupului de alergatori. Chiar daca am avut un start putin mai greu la inceput, si ramaneam mai mult in urma, nu m-am lasat invinsa, si asa cum am putut eu, am alergat pana cand am reusit sa imi adun fortele si sa alerg cu mai mare viteza, o distanta mai mare si fara intreruperi.
Am observat ca daca ma opresc brusc din alergat pentru o pauza mica, este greu sa-mi intru inapoi in ritm asa ca incerc sa fac pauze in pas alergator, beau putina apa rapid si gata. Pana cand nu se opresc ceilalti din alergat, nici eu nu imi inchei exercitiul.

Cu greu mi-am convins iubitul si prietena cea mai buna sa mi se alature. Cand au auzit propunerea mea au inceput sa rada si sa se intrebe daca nu nu cumva am luat-o razna, dar ii inteleg sincer. Ei sunt supra pronderali de ani buni iar efortul nu este tocmai pe placul lor, dar dupa ce le-am tot batut capul cu problemele de sanatate pe care le au si ar putea sa se agraveze din cauza sedentarismului si a lipsei de miscare, au dat si ei o sansa acestei activitati pentru timp liber. La ei va dati seama ca start-ul a fost mult mai greu dar nu i-am lasat nici o secunda si de fiecare data cand se dadeau batuti, imi incepeam discursul si ii tineam in priza. Vrei un corp tonifiat, muschi fermi si un posterior dupa care sa se uite baietii? Atunci baga viteza! Mai greu, mai cu plans pe ici colo, dar nu m-am lasat pentru ca tin foarte mult la ei si imi doresc sa nu ajunga in situatia in care sa se obisnuiasca cu gandul ca este bine sa fii gras.

Le-am impus un program de exercitii simple si le-am sugerat sa isi cumpere Nopalin de la Calivita pentru ca este foarte bun pentru cei supraponderali. Obtinut din planta Nopalin (familie de cactus), acest produs este bogat in aminoacizi (17 la numar), dintre care 8 sunt esentiali organismului uman, astfel ca ajuta la detoxifierea ficatului si a corpului, stimuleaza absorbtia apei si la scaderea apetitului. Este recomandat persoanelor cu probleme de greutate, asa ca pentru cei doi incapatanati ai mei care urasc sportul, este mai mult decat indicat pentru a-si lua portia de energie pentru jogging. Asteptam insa ca in urmatoarele zile sa revina soarele pe cer pentru a ne relua activitatea sportiva, si sper ca pana la sfarsitul verii, sa observam rezultate frumoase, ca doar mergem la mare si trebuie sa avem un corp perfect, nu-i asa?
Pun pariu ca odata ce isi vor intra in ritmul propriu, atat prietena mea cat si iubitul meu, vor iubi sa faca jogging si ca nu vor mai trebui sa fie impinsi de la spate pentru a face sport.

4 comentarii:

  1. Buna Ana,
    Esti o luptatoare si te felicit ca nu te-ai lasat invinsa! Imi dau seama cum te-ai simtit la inceput. Asa am fost si eu in prima seara de alergat, apoi treptat am crescut si distanta si ritmul de alergare. Acum alerg fara probleme cel putin o data pe saptamana si de 2-3 ori merg la sala impreuna cu baietii mei, eu fiind la categoria +45. Dintotdeauna am facut miscare si nu concep sa traiesc fara sport, pe langa starea de bine, corpul tonifiat si oboseala placuta care-o simt dupa, exista si beneficiile legate de sanatate, atat fizica cat si mentala. Si la noi, sotul este mai incapatanat, mai gurmand si mai comod. Tragem de el sa vina la sport si nu zice nu, dar din pacate tot amana.
    Eu iti doresc spor la jogging si sa obtii rezultatele asteptate!
    O zi excelenta! Paaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Claudia!
      Sa stii ca la inceput mi-a fosst foarte greu sa continuu pentru ca mare parte din prietenii mei deja alergau de cativa ani asa ca de fiecare data cand vedeam ca ramaneam in urma sau ca aveam nevoie de pauza iar ei nu, imi venea sa fac cale intoarsa spre casa, dar m-am ambitionat si mi-am propus sa ajung intr-o zi sa alerg cot la cot cu ei. Mi-e greu sa il motivez insa in fiecare zi pe al meu iubit sa alerge, dar nu ma las pentru ca este supraponderal. Cred ca el s-a obisnuit cu ideea ca va fi mereu gras si poate din acest motiv nu are tragere de inima, dar cred ca atunci cand o sa vada rezultate o sa isi dea seama ca merita. Plus ca o sa fie mai energic si mai plin de viata!

      Te-am pupat!

      Ștergere
    2. Mda, nu-i usor sa convingi pe cineva sa faca ceva ce nu-i place, dar daca n-o face de placere si nici pentru a slabi, poate o face pentru tine, de dragul tau. Vor putea fi momente placute petrecute impreuna daca ati alerga doar voi doi, fara prieteni, cel putin la inceput, usor si in ritmul lui ... gandeste-te ce greu ti-a fost tie alaturi de prietenii tai alergatori si ce-o fi in mintea pritenului tau la gandul ca il provoci sa alerge si el alaturi de ei. Gandeste-te la asta! Te pup!

      Ștergere
  2. fb mihaela scarlat https://www.facebook.com/mihaela.scarlat.777/posts/1656142761280686?pnref=story

    RăspundețiȘtergere