duminică, 29 martie 2015

Siguranta ta, pe primul loc!

Nu sunt o persoana fricoasa, si nici una care sa fie panicata sau suspicioasa cand se afla intr-o zona aglomerata. Poate si pentru ca mai mereu am avut pe cineva alaturi si nu am avut nevoie de protectie, insa recent, mi-am dat seama ca lucrurile nu stau chiar bine la noi in tara. La ce ma refer? La siguranta propriei persoane! Anul acesta am avut parte de niste intamplari foarte ciudate, care m-au pus serios pe ganduri si m-au facut sa imi fie teama sa mai ies afara din casa pe timp de seara sau chiar sa chem un taxi sa ma duca pana la destinatie. In general, aici ma refer la intamplari de genul urmaririlor sau a furturilor, dar nici oamenii strazii nu sunt mai prejos. De exemplu, ieri dimineata, asteptam sa se faca verde la semafor, cand deodata simt ca cineva se lasa peste mine. Am crezut ca este vorba despre o colega pe care o mai intalneam in drum spre munca, dar defapt, era un om al strazii care incerca sa ma sarute si m-am enervat extrem de tare si speriat in acelasi timp. Nu este de ajuns ca sunt tigani la tot drumul care se uita dubios la geanta sau la gatul meu cand port bijuterii, acum mai trebuie sa am grija si la boschetarii care stau langa mine la semafor!
Dar asta nu este cel mai grav... Adica da, nu este placut sa ti se intample asta si nici o aventura amuzanta pe care vrei sa o povestesti prietenilor, dar nu se compara cu senzatia pe care o ai atunci cand esti urmarit.


Oh, mi-a fost atat de frica intr-o seara incat am zis ca sun la Politie daca mai continua asa! Ma aflam ca de obicei in statia de autobuz cu inca 3 colege si urma sa mergem in statia de tramvai ca sa nu mai pierdem vremea prin ploaie. Cand am dat sa traversam strada, o masina de lux, neagra cu geamuri fumurii a inceput sa mearga la unison langa noi. Am zis initial ca mi se pare mie, ca poate o fi din cauza asfaltului alunecos, dar la fiecare colt de strada acesta mergea tot dupa noi. Am zis ok, haide sa nu ne panicam si nici sa aratam ca ne-am dat seama ca suntem urmarite. Am decis sa ne urcam intr-un taxi si sa cerem sa ne plimbe putin pe cateva stradute, cu ei pe urma noastra evident. Atunci cand am vazut ca se continua asa, am inceput sa intru cu adevarat in panica, iar soferul de taxi si-a dat seama, si a chemat de urgenta un echipaj de politie pentru ca si el nu era sigur daca era bine sa ne lase pe vreo una din noi sa coboare singura sa mearga acasa.
Va dati seama ca astfel de episoade am mai avut, insa cu hotii de buzunare, dar carora nu le-am dat satisfactie si nici ocazia sa-mi sustraga bunuri personale. Ca in aceea seara nu am mai patit niciodata si m-am gandit serios ca uneori ati lua o garda de corp accesibila parca nu mai este o fita sau moft avand in vedere in ce lume bizara traim. Vorbind din punctul meu de vedere, noi femeile suntem cu mult mai vulnerabile si predispuse la atacuri, furturi sau intamplari nefericite, si trebuie sa ne pazim. Inca din aceea seara, mi-am luat masuri de precautie si niciodata nu mai plec din casa pe timp de noapte neinsotita dar nici de la serviciu, iar de cate ori este nevoie, imi chem iubitul in intampinare in statia de tramvai. Este mai bine sa previi astfel de situatii mai ales ca au inceput sa fie din ce in ce mai dese, iar atacatorii nu ocolesc pe nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu