luni, 9 martie 2015

Sunday Post

Desi am zic ca in acest sfarsit de saptamana nu voi mai iesi pentru ca am de invatat si vreau sa ajung la zi cu la toate materiile macar putin, planurile mi-au fost date peste cap si... am dat o fuga in Palas si m-am plimbat mai pana spre seara. Adevarul este ca vremea aceasta i-a placut la nebunie si n-am rezistat tentatiei de a nu iesi macar pentru o ora la un suc, si apoi, cine sta inchis pe soarele asta frumos in casa la invatat?!
Am servit o portie delicioasa (bine, 2, recunosc!) de tort cu iaurt si capsuni si una cu ciocolata si pepene galben si ah, au fost divine! Ador torturile de la Kid's Land. De ziua iubitului meu am dat comanda de unul si toti invitatii au fost incantati de aroma, de gust si consistenta. Este cofetaria mea preferata si mai in fiecare saptamana imi iau cate o felie asa, ca de rasfat la minut si o doza de energie fructata si colorata.
Am zarit niste balerini superbi in Benvenutti (sper ca am scris bine) si saptamana viitoare cand voi primi banutii de salariu am de gand sa ma duc sa imi iau neaparat perechea pe bej desi cea albastra mi-a placut si ea... Sa vedem atunci pe moment ce decizie iau.

In rest, weekend-ul a fost cat se poate de linistit. Am inceput undeva pe marti sau miercuri cred, sa ma uit la un nou serial: American Horror Story. Nu este chiar genul meu, dar serios, este singurul care m-a facut sa ma uit si la al doilea episod... Nu stiu ce sa mai descarc pentru ca toate sunt foarte slabute in ultima vreme. Vampirii deja ma dispera sincer cu povestea lor trasa de par, cu vesnica Elena nemultumita and so on... Cam in aceeasi situatie se afla si Grey's Anatomy si The Big Bang Theory.
Pana in Aprilie cand va aparea noul sezon Game of Thrones simt ca innebunesc si am zis ca hai, sa incerc ceva nou si AHS e ok, desi greu am priceput care e faza. Acest prim sezon e captivant, dar mai mult imi place Evan Peters decat actiunea pe ici colo, si aceasta mica pasiune pentru un actor tanar imi aduce aminte de perioada liceului cand imi placeau pana peste cap unii cantareti si actori si cautam multe articole despre ei, postere si asa mai departe.
Si acum, desi e trecut de miezul noptii, vreau sa va urez voua, dragile mele cititoare, prietene, colege samd, La multi ani fericiti, o primavara calda si insorita precum este sufletul vostru! Imi pare rau ca nu sunt mereu punctuala sa va transmit toate urarile prin intermediul blogului. Uneori uit pana si in ce zi suntem, deci ce asteptari sa mai am? Chiar am nevoie de o pauza lunga de la toate... Una de 6 luni cred ca mi-ar prinde bine de tot avand in vedere situatia din ultima perioada. But you know, I'm a fighter baby! Nu ma las asa usor si nic nu am de gand sa renunt la toate planurile mele prea usor. Pana la urmatorul weekend insa, va trimit imbratisari si va pup! Seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu