duminică, 15 martie 2015

Sunday Post

Am tot stat pe ganduri daca sa scriu sau nu in aceasta seara... Sunt atat de obosita si de trista incat abia daca ma mai pot ridica din pat, dar mi-am zis ca trebuie sa va scriu macar doua randuri! Trebuie sa ma mobilizez si sa fiu constanta in postari si sa nu mai las de acum articolele importante sa fie scrise pe ultima suta de metri pentru ca nu doar ca inspiratia nu vrea sa vina, dar nici cheful nu ma prea ajuta de cele mai multe ori.

Astazi am stat mai mult pe drumuri. Mi-am promis ca in fiecare duminica sa ies din casa (exceptie fac in zilele in care ploua si efectiv chiar nu am chef nici sa ma ridic din pat sa mananc) sa ma vad cu prietenii macar la un suc, iar astazi am iesit la o portie delicioasa de mancare chinezeasca si o mica sesiune de "window shopping" cum ii spun eu, alaturi de cea mai buna prietena prin mall desigur. Nu am vazut nimic interesant prin magazine si am ramas putin dezamagita de materialele produselor. Nu inteleg de ce materialele sintetice sunt preferate si la preturi super mari... Aveam cateva asteptari din partea unor magazine care se asteapta a fi de lux sau cel putin mai cu mot fata de altele, dar se pare ca marfa chinezeasca prost facuta e la putere. Si la incaltaminte cam la fel sta treaba. Abia daca am reusit sa gasesc ceva care sa imi atraga atentia, iar faptul ca numarul meu nu era pe stoc m-a facut sa imi dau seama ca poate defapt, nici nu meritau banii pentru ca nu eram cu adevarat incantata de design-ul lor. Nu stiu daca eram eu intr-o stare mai proasta, dar nu am mai patit niciodata sa ies in oras la cumparaturi si sa fiu atat de suparata pe marfa expusa in magazine.
Si alta suparare, cu cei de la posta vamala. Nu inteleg cum de coletele venite din spatiul UE au ajuns acolo! Am comandat o bratara Soufeel si tare mi-e frica de taxele vamale care ma asteapta avand in vedere ca pretul nu este tocmai micut... Ma gandesc serios ca de acum incolo daca aceasta situatie nu se va schimba si toate coletele externe vor veni acolo, sa ma opresc din a mai da comenzi de pe site-urile din afara tarii pentru ca mai mult ies pe pierdere. Si chiar era un colet extrem de asteptat... Of, astept sa vad maine ce rezolv si va anunt dar cu siguranta nu voi reusi mare lucru... Dar gata, va las pentru ca trebuie sa ma bag la somn!
Maine am un program super aglomerat, si pe langa asta, ma lupt si cu o iritatie de toata frumusetea pe maini careia nu reusesc sa ii dau de cap. Cred ca este din cauza sapunului si a detergentului de vase pentru ca de fiecare data dupa ce ma spal, hop si usturimea si roseata apar. Incerc sa caut maine ceva care sa-mi calmeze usturimea in principal pentru ca este foarte incomod dar si dureros sa am mainile in permanenta iritate pe vreme rece cand mai tare se accentueaza senzatia de arsura locala. Simt ca iar mi s-au adunat pe cap sute de probleme, dar vad eu cum le dau de capat... Seara frumoasa dragii mei! Sper ca de maine sa vina soarele si pe strada mea si la propriu dar si la figurat! V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu