duminică, 29 martie 2015

Sunday Post

In acest weekend nu am reusit sa fac prea multe... Am iesit cu prietenii in club, prin ploaie, am facut de mancare, o salata de piept de pui delicioasa dar cam atat. Vremea asta nu imi place deloc, si nici adidasilor mei noi nouti de la Nike ce abia asteapta sa fie luati la purtare. Mi-am rupt putin din buget si mi-am luat ceva de incaltat si am ales niste Nike-uri, model clasic simplu si alb. Am vazut si niste balerini super draguti din piele roz cu o funda supradimensionata la un super pret, dar nu m-au tentat asa de mult. Plus ca la cum se prezinta vermea, numai vreme de balerini nu e...

As avea de invatat pentru maine la doua materii, dar chef am 0! Este vorba doar de niste teste si nu de examene, si poate si din cauza asta nu ma stresez asa tare, desi macar o simpla rasfoire prin manual mi-ar fi de ajutor. Ma simt foarte obosita in ultima creme si fara chef de viata, si cel mai sigur e de la vreme. Am zis ca ar fi cazul sa reincep sa iau Memo Plus ca sa-mi mai revin si sa o las mai moale cu sucul pentru ca iar nu dorm noaptea, si sa fiu mai atenta iar la orarul meselor care vrand nevrand, a devenit iarasi haotic. Defapt, nu doar ca nu prea am timp de pranz consistent, dar nici idei de senvisuri nu prea mai am, si nici atunci cand merg in market nu prea mi se "lipeste" ceva de mana. Sper sa fie doar ceva trecator si sa-mi revin la normal cat de curand.
Va pregatesc pentru zilele urmatoare o serie de review-uri interesante pentru cateva produse cumparate dar si primite cadou. Este vorba de o masca de par, o oja, cateva sampoane, geluri de dus, deodorante si tot asa... Nu, nu am dat banii pe ele si va promit ca nu voi mai cumpara abuziv de acum inainte produse cosmetice! Chiar mi-am tinut promisiunea facuta anul trecut de a fi mai cumpatata, si parca merge mai bine in ultima vreme cu banutii. Urmeaza sa fac o schimbare in ceea ce priveste fondul de ten, dar in rest, rutina mea va ramane aceeasi.

V-am pupat dragilor! Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai linistit, odihnit... placut!

Un comentariu:

  1. lovely post
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/born-pretty-jewelries.html

    RăspundețiȘtergere