duminică, 1 martie 2015

Weekend Post

My perfect weekend! Astazi am avut norocul de a avea o viteza bun ala internet (uneori conexiunea este foarte proasta si pot descarca destul de greu episoadele serialelor mele preferate si din acest motiv de obicei le descarc pe timp de noapte) si mi-am luat de pe net editia din acest an de decernare a premiilor Oscar dar si cateva filme desemnate castigatoare la unele categorii. Desigur ca printre titlurile principale s-au numarat Birdman, The Theory of Everything si Whiplash dar nu voi face un review la fiecare. Adica doua dintre ele mi-au placut la nebunie insa unul deloc. De exemplu, Birdman. Destul de greu mi-am dat seama ce vrea filmul defapt sa transmita si nu a fost deloc pe placul meu. Nu mi-a transmis nici o emotie, si nici actiunea nu mi s-a parut extraordinara, actorii ok dar cu siguranta un film care din partea mea nu ar fi primit un Oscar.
Dar sa nu imi sariti in cap! Stiu ca unii dintre voi sunteti fani ai acestui film, dar cred ca nu a fost genul meu de nu mi-a placut...

Whiplash in schimb a fost super! Imi place muzica, jazz-ul si cum joaca actorii. Consider ca J.K. Simmons si-a meritat premiul, interpretarea rolului fiind exceptionala dar desigur ca nu s-a ridicat la nivelul lui Eddie Redmayne care l-a interpretat pe marele cosmolog Stephen Hawking! The Theory of Everything a fost wow! Desi s-a axat mai mult pe relatia dintre Stephen si Jane, filmul ne-a facut cunostinta cu viata omului de stiinta si greutatile, limitarile pe care boala (scleroza laterala amiotrofica) le impune. Mi-a placut mult filmul, m-a emotionat si m-a facut sa imi dau seama cat de norocosi suntem ca putem sa mergem si sa vorbim, sa nu depindem de nimeni, sa avem libertatea de a ne exprima gandurile, dorintele... Acum parca vad lumea cu alti ochi si am invatat ca orice ar fi, orice boala m-ar pune la pamant, sa nu ma dau batuta niciodata si nici sa nu imi plang de mila, sa ii apreciez pe cei care imi sar in ajutor si sa imi accept conditia. O minte stralucita isi va gasi o cale sa razbeasca!  Daca nu ati vazut nici unul dintre filmele de mai sus, nu este nici o problema, pentru ca le gasiti pe internet oricand. Eu vi le recomand (pe ultimele doua in special)!
Urmeaza sa dau play maine la Rise of the Planet of the Apes si Dawn of the Planet of the Apes si cam atat pentru acest sfarsit de saptamana. Sper sa ma incadrez in timp sa pot realiza si o parte din review-urile pe care le-am tot amanat din cauza lipsei de timp dar si pentru a da startul unui nou concurs aniversar cu produse cosmetice exact pe placut vostru. V-am pupat dragilor! Seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu