duminică, 8 martie 2015

Work hard!

Vineri am participat la un curs de consiliere profesionala, de pregatire in domeniul meu. Nu credeam ca o sa imi fie atat de mare ajutor astfel de intruniri astfel ca o buna perioada de timp le-am evitat si nu eram prea incantata de ideea de a merge pentru ca le consideram o pierdere de timp dar si de bani. Adica, mereu ma gandeam ca cei de acolo, invitatii la discursuri nu ma pot ajuta prea mult cu jobul sau sa imi imbunatatesc aptitudinile si competentele, dar cum mai toti colegii mei s-au inscris in aceasta saptamana la curs, am zis ca hai, macar de data asta sa nu fiu oaia neagra a clasei sa nu spuna ca este rea vointa. N-a fost chiar atat de plictisitor pe cat credeam, dar cred ca acest lucru se datoreaza in mod special ultimului invitat care a raspuns la intrebarile puse cat se poate de coerent si in termeni pe care noi ii dorim sa ii auzim. Prima parte a zilei, decurs usor, cu multe chestii generale, intrebari fara raspunsuri concrete si exacte, evazive pe ici pe colo si nu inteleg sincer de ce unii se ascund sa spuna adevarul sau sa ne ofere o opinie onesta pentru a ne trezi la realitate ( in cazul in care suntem inca visatori si nu stim la ce ne-am inhamat)...

Cum as putea eu, ca si student, sa ii pot fura meseria daca nu am inceput inca sa practic ceea ce fac? De ce mi se ofera un raspuns pe langa ceea ce eu doresc sa aud si de ce nu se ofera onestitate? Sunt constienta ca pentru a ajunge cunoscut in acest domeniu, am de muncit foarte mult dar si de multumit multe persoane.

De investitie nici nu mai spun! Aveam la inceput o banuiala ca acest job nu este tocmai unul ieftin iar pentru noi femeile, putin cam greu, dar cred ca atunci cand faci ceva ce iti place, nu iti mai pasa de cat de mult efort fizic depui. Desigur  ca exista o limita, dar ceea ce fac eu nu cred ca pot spune ca este ceva super dificil sau un job mai pentru barbati. Iti trebuie imaginatie, hotarare si un pic de vointa. Ca nu ai talent aia e, perseverezi si nu te dai batut! Banii se gasesc ei, iar pentru partea administrativa si economie avem oricand la dispozitie o firma de contabilitate dispusa sa ne ajute sa tinem evidenta la cheltuieli si acte, mai ales daca nu suntem prieteni cu matematica si ramurile ei ori lucrurile administrative. Daca ne dorim cu adevarat sa excelam si sa reusim, ne zbatem putin la inceput cat este greu, da rpe urma, cu siguranta vor aduna rezultate pe masura muncii depuse. Eu cel putin asta doresc: sa pot sa ma fac cunoscuta ca si tehnician in orasul in care voi lucra nu doar cu numele si diploma din perete, ci cu lucrarile bine puse la punct si seriozitatea pe care o ofer doctorilor si celor din jur. Stiti voi vorba aia: culegi ceea ce semeni, asa ca am de gand sa dau tot ce pot ca sa ajung acolo unde merit si imi doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu