vineri, 24 aprilie 2015

Bucataria perfecta!

Iubesc nespus de mult sa gatesc si sa le fac surprize dulci celor dragi, de aceea mai tot timpul meu liber trece in bucatarie. Nu imi place sa pregatesc ceva anume asa cum nici preferate nu prea am si nici ai mei nu sunt pretentiosi atunci cand vine vorba de meniul zilei. Gatesc tot ce imi trece prin cap si bineinteles si in functie de ce am la indemana ca ingrediente in frigider. Dar gatitul este o arta si pentru a reusi sa incanti papilele gustative ale invitatilor si membrilor familiei, ai nevoie in primul rand de dragoste si pasiune pentru gatit, si apoi de toate ustensilele necesare intr-o bucatarie pentru ca totul sa mearga ca pe roate. Incepand de la mixer, blender, tel, boluri, vase si nu in ultimul rand, cantarul de bucatarie, fara de care nici o prajitura nu mi-ar reusi! Exista o gama foarte variata de cantare de bucatarie homeX, de la cele electronice de mare precizie pana la cele de tip balanta, unele din plastic, altele din inox, in culori pentru toate gusturile si cu design si forma pentru ca sa se poata adapta stilului propriu al bucatariei.

Fara acest accesoriu nu stiu cum as putea sa ma descurc! El este secretul reusitelor mele culinare impreuna cu ingredientele atent selectionate pentru cele mai noi experiente culinare. In trecut, nu dadeam o mare importanta acestuia, si de fiecare data cand bucataream, puneam totul in mancare din ochi crezand ca este suficient, pana cand intr-o zi am dat gres iar compozitia nu mi-a iesit si am zis ca gata! Este momentul sa imi cumpar si eu un cantar de bucatarie si sa nu ma mai chinui cu masurile invechite ale canilor gradate din bucataria mamei.

Si tot odata cu aceasta investitie, mi-am reinnoit si o serie de ustensile de bucatarie de care nu eram multumita si astfel mi-am modernizat bucataria dar mi-am si imbunatatit tehnica de lucru. Sunt o bucatareasa care are nevoie de ordine si de accesorii rezistente si bine realizate, asa ca aleg produsele de calitate care stiu ca imi vor usura munca si imi vor oferi o experienta culinara unica! Bucataria perfecta din punctul meu de vedere este cea in care gasesti tot ce-ti trebuie si gatesti cu drag si spor pentru cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu