miercuri, 29 aprilie 2015

Cele mai frumoase jucarii!

Mini-vacanta de 1 Mai aproape ca bate la usa iar eu ma aflu inca la birou, dar nu este nici o problema! Anul acesta voi petrece sfarsitul de saptamana departe de facultate si serviciu, alaturi de familie si de cei dragi mie.
As fi vrut sa ajung o fuga la mare cu cei mai buni prieteni si cu micutii lor, pentru ca de curand, gasca s-a marit! Doi bebelusi minunati s-au nascut si sunt super curiosi, energici si isi doresc sa descopere lumea dar cel mai probabil, ne vom aduna la o iesire pe faleza Dunarii pentru ca vom pleca din oras, pentru ca adultii sa stea linistiti la un gratar iar copiii sa se joace in nisipul auriu cu cele mai noi jucarii de pe Toyz.ro!

Chiar daca vacanta de Paste a trecut iar Iepurasul a lasat deja cadourile ascunse, asta nu inseamna ca nu ii mai pot alinta cu mici atentii, mai ales pentru ca sunt febletea mea! Stiu ca in ultima perioada prietenele mele au fost super ocupate si nu au mai avut cand sa faca shopping pentru cei mici, deci jobul de mamica iti ocupa cu adevarat tot timpul, si din acest motiv, am ales niste cadouri dragute pentru copilasi de pe Toyz, universul piticilor!
Am ales aceasta varianta pentru ca livrarea se face rapid prin curier (sau ridicare de la showroom daca suntem din Bucuresti) dar si pentru ca pe site se gasesc numeroase categorii de produse pentru mamici si pici!

Destul de usor dar si la indemana pentru parintii care sunt toata ziua la serviciu si nu au timp sa iasa la cumparaturi deseori! Shopping-ul online este mai accesibil si util! Acum ca vremea s-a imbunat, vor incepe si concediile iar weekend-urile petrecute la malul marii vor fi in topul preferintelor asa ca cele mai bune jucarii copii sunt seturile pentru nisip! 


Micutii vor putea construi castele sau turna modele in diferite forme iar o astfel de activitate nu este preferata doar de copii ci si de adulti fiindca ne pune creativitatea la munca. Iar pentru cei care nu stiu ce cadouri sa le cumpere celor mici ori ce noutati au mai aparut si ce jucarii sunt cele mai indicate, sfatul meu este sa urmareasca diverse stiri despre jucarii sau sa se aboneze la newsletter pentru noutati, promotii.

2 comentarii:

  1. distractie placuta in minivacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc :) Mi-as fi dorit sa pot prelungi acest weekend dar din pacate nu pot. Seara frumoasa iti doresc draga mea :)

      Ștergere