joi, 9 aprilie 2015

Ne incercam norocul?

Stiti cum sta treaba cu norocul: daca nu e, se face! Mereu am crezut in vorba aia cum ca norocul nu exista, ci ti-l faci singur! Imi place sa profit de oportunitatile care mi se pun la dispozitie si sa imi incerc abilitatile si norocul ca doar nu se stie niciodata de unde sare iepurele mustacios, nu-i asa? Stiu, poate unii dintre voi sunteti mai pesimisti si nu va avantati atat de rapid in aventuri necunoscute, dar ce avem de pierdut? Aici putem include orice fel de experienta noua! Eu prefer sa stiu ca am incercat decat sa regret mai apoi ca nu am avut curajul sa schimb ceva. Si apoi de ce sa nu o fac? Nu asta este si ideea? Sa avem o viata plina, frumoasa, fie ea si cu alegeri bune si mai putin bune? Si mie mi-a fost la inceput destul de greu sa renunt la toate conceptiile invechite bagate in cap de catre altii si sa spun Stii ce? De azi am de gand sa incerc ceva nou pentru mine!, dar odata luata decizia, parca nici nu iti mai pasa de rezultat atat timp cat stii ca tot ce iti doresti este sa experimentezi lucruri noi si sa nu dai importanta parerilor contra.

Cand am inceput sa pun pariuri sportive online, toate colege au inceput sa rada de mine, si nu pentru ca eram destul de curajoasa sa imi risc banii pe asa ceva, ci pentru ca ma transformam dupa parerea lor, intr-o femeie-barbat, care iubeste de acum inainte sportul si nu ii mai pasa de lumea modei... care isi toaca salariul pe meciuri ale unor echipe no-name si asta pentru ele este de judecat si barfit, dar eu nu le-am dat deloc atentie si chiar le-am facut in ciuda cu cel mai mare castig pe care l-am avut! Sa vedeti atunci priviri invidioase si curioase care nu imi mai dadeau pace! De cand a devenit pariul ceva de condamnat? Eu niciodata nu am bagat sume fabuloase astfel incat sa spun ca am avut pierderi serioase, asa ca nu vad cu ce as putea gresi, atat timp cat acest lucru nu a devenit un obicei nesanatos! Ori ca pariez un meci ori ca joc un bilet de loto, sansele sunt aceleasi iar castigurile la fel. Si niste bani in buzunar in plus, cui au stricat vreodata? Rar mi s-a intamplat sa nu am un castig minim, dar desigur ca nimic nu este garantat, dar cel putin stiu ca oricum zilnic, arunc cativa lei fara rost pe prostii asa ca mai bine ii bag pe ceva ce mi-ar putea aduce un venit frumusel decat sa ii pierd pe ceva inutil. Imi place sa-mi incerc norocul dar sa il si provoc! Recunosc, uneori mai si "trisez" si cercetez pe internet despre ce meci este vorba, ce echipe joaca, iar alteori, merg la ghici si astept sa vad ce iese si mare surpriza! Castigurile au venit adesea din acele pariuri puse la nimereala! Cat de tare poate fi?  Dar gata cu vorbaria! Pregatiti sa il provocati pe iepurasul de Paste sa va aduca ceva bun sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu