duminică, 19 aprilie 2015

Octavian Patrascu Forex - cum a evoluat Grecia ca mediu de afaceri

In tara in care s-a nascut democratia; Grecia, investitorii economici, din mai multe tari si-au aratat interesul asupra ei, prin plasarea de capital in diferite sectoare economice, dar cu precadere in turism, avand in vedere ca sectorul economic principal grecesc este turismul. 

Am citit un articol interesant pe internet in timp ce navigam, realizat de domnul Octavian Constantin Patrascu, un dezvoltator de afaceri, care a ales sa-si exprime ideile printr-un text si sa le impartaseasca cu restul lumii. Astfel m-am gandit sa fac un scurt rezumat asupra articolului sau.
Ce-i drept e drept, oricine ar fi tentat sa isi infiinteze o afacere de succes intr-o tara promitatoare. Insusi domnul Octavian Constantin Patrascu a recunoscut acest lucru, permitandu-mi sa citez un scurt pasaj: "Am fost tentat sa actionez la fel, fiind o sansa unica de a imi dezvolta business-ul pe vechiul continent". 

Domnul Patrascu Constantin Octavian nu s-a sfiit se pare sa ne impartaseasca avantajele de care ai parte ca investitor in Grecia. Unul dintre acestea ar fi ca, daca esti detinatorul unei firme cu peste 50 de salariati, Guvernul Greciei ofera o subventie de 350 de euro pentru fiecare angajat. De asemenea mediul de afaceri este operativ, iar investitiile straine sunt atrase prin intermediul unui sistem bine pus la punct si foarte prietenos. Domnul Patrascu Octavian continua spunand: "Am inceput sa imi largesc orizontul de raportare si am decis sa deschid negocierile cu cel mai mare broker local, o companie independenta de investitii financiare, membra a Bursei din Atena".


Se poate spune ca Grecia i-a oferit domnului Patrascu Constantin Octavian oportunitatea de a duce la bun sfarsit o afacere profitabila, iar ca bonus, acesta a primit sansa de a experimenta relatiile cu oamenii care detin vaste cunostine financiare internationale: "Am fost impresionat de cunostintele domnului Alexandros despre piata de capital din SUA si despre felul in care a incercat sa implementeze know-how-ul in propria afacere. Am facut un acord de joint venture, am pus cap la cap lucrurile si am decis sa demaram un proiect ambitios la Atena".

In anul 2014 se stie ca economia Greciei a crescut cu 0.8%, aceasta sarind din graficele oficiale, conform datelor publicate de Oficiul Elen de Statistica (ELSTAT). De asemenea valoarea PIB-ului s-a ridicat la 186.5 miliarde de euro fata de anul 2013 in care a inregistrat o suma de 185.1 miliarde de euro.
In final se poate spune ca dupa cateva masuri drastice de austeritate, Grecia a reusit sa iasa din groapa, in trimestrul trei din 2014, facand-o un mediu foarte bun pentru afaceri.

Un comentariu:

  1. O metoda buna de a face bani gasesti pe http://www.bani-pe.net/

    RăspundețiȘtergere