joi, 2 aprilie 2015

Review - Apa de parfum S.T.Dupont Intense

Esenta primaverii, suprinsa intr-un parfum! Suna bine, nu-i asa? Mai ales ca primavara cea super insorita, calduroasa si plina de flori pare a fi departe de adevar. As vrea sa fie cald odata, sa pot sa ma plimb prin parc in fiecare zi, sa simt aroma proaspata a florilor de cires si tei proaspat inflorit in fiecare dimineata in drum spre facultate, sa aud zumzetul continuu al albinelor... Visul meu pare departe acum cand ploaia imi bate necontenit la geam. Of, unde esti tu primavara colorata si parfumata? Cand ai de gand sa vii? Raman acum doar cu gandul ca un puf din parfumul meu preferat ma poate aduce mai aproape cu gandul ca poate de maine, vremea se va imbuna si lucrurile vor lua o alta intorsatura curand.

Dupa cum stit deja, sunt o mare impatimita a shopping-ului online, iar atunci cand gasesc promotii tentante la produse de parfumerie, nu ezit sa investesc in acestea pentru ca marea majoritate a marcilor prezente pe site in acest moment, imi inspira incredere iar preturile sunt perfecte pentru bugetul meu de studenta. De cand am descoperit apa de parfum S.T.Dupont Intense, parca zilele mele sunt mai calde si mai vesele.Eu l-am gasit online la pretul de 39 de lei (pret redus) pe Aoro si sunt foarte incantata de calitatea sa desi nu ma asteptam la ceva wow! S.T Dupont a debutat ca o marca frantuzeasca de parfumerie destinata in special barbatilor dar in timp si-au extins aria de produse si au creat si varianta feminina a numelor deja prezente in portofoliul lor. Parfumurile S.T Dupont sunt puternice, intense, cu prestanta.


Un mix delicios si fresh de flori de portocal, trandafir si citrice te indeamna la joaca! Desi recipientul prin culoarea sa violacee si design sobru, elegant ar sugera ca parfumul este unul intens, misterios, ademenitor si potrivit pentru sezonul rece, din contra, este chiar opusul!  O aroma tanara si energica, perfecta pentru orice moment al zilei, in special pentru diminetile lenese de primavara. La capitolul persistenta nu pot sa spun ca exceleaza, insa imediat dupa aplicare, impactul este extrem de puternic, avand note citrate bine conturate si vibrante, care odata asezate pe piele, fac loc bergamotei si mimozei sa se dezvaluie. Un echilibru perfect intre toate aceste note selectionate cu o mare atentie pentru ca parfumul sa nu fie ca un boom toxic, greu de tolerat in perioada de urmeaza. As putea spune ca desi nu se numara printre notele afisate, parfumul contine si o puternica esenta de violeta, dar este posibil sa fie doar in mintea mea. Intensitatea dupa cum va puteti da seama este ametitoare la prima pulverizare, dar pe masura ce notele de varf se risipesc si calmeaza, tonicitatea si adevarata armonie a parfumului ies la iveala. Consider ca este potrivit pentru orice varsta, fiind simplu dar totusi bine conturat, si mai ales datorita faptului ca poate fi cu usurinta purtat atat pe timp de zi cand ofera o placuta senzatie de prospetime cat si seara, pentru un strop de energie si vitalitate.
Daca va doriti produse de parfumerie accesibile si placute, nu ezitati sa rasfoiti paginile online ale magazinului Aoro, in special categoria de parfumuri femei. Desi aparent unele par imitatii ori se prezinta cu denumiri nu foarte interesante, si la preturi ieftine care ar putea sa va faca sa credeti ca sunt apa de ploaie, defapt, marea majoritate sunt produse populare in tara lor de origine. Eu una m-am convins ca Aoro aduce comercializeaza produse foarte bune, de calitate si care se potrivesc oricarui buget.

Un comentariu:

  1. Nu stiam de acest parfum pana sa citesc acest review insa m-ai convins sa imi iau pt inceput o mostra de 1m de pe aoro :)

    RăspundețiȘtergere