vineri, 24 aprilie 2015

Review - Balsam de buze cu aroma de zmeura Yves Rocher

De 8 Martie, iubitul meu, mi-a facut o surpriza foarte frumoasa... Una intarziata! Am crezut ca nu voi primi nimc si nu ca sunt materialista si ca mi-as dori cadouri, dar nici macar o floare nu primisem si deja se facuse seara. Adevarul este ca mai toata ziua am stat fiecare pe la facultate si nu am avut cand sa ne vedem dar nici un telefon sa dea sa imi transmita un gand frumos de primavara, deja era super dubios... Stiti cum suntem noi femeile in astfel de momente. Ne framantam ca vai de ce nu spune nimic, a uitat ca este ziua noastra, sau nu ne mai iubeste? Multe ganduri si trsiteti, dar el defapt pregatea o surpriza dulce si una parfumata! Am primit desigur un cadou plin de cosmetice (mi-a urmarit wishlist-ul fara ca eu sa imi dau seama!) si m-a uimit pentru ca nu credeam ca el se pricepe la cosmetice sau ca ar sti de unde sa cumpere una alta. Printre preferatele mele se afla astazi balsamul de buze cu aroma de zmeura de la Yves Rocher!



Este atat de fin si de placut parfumat ca uneori imi vine sa il mananc! O aroma super delicioasa de zmeura care iti coloreaza placut in roze buzele. Imi place ca imi simt buzele hidratate si ca imi tine sub control cojitele naravase. Se aplica sub forma unei pelicule mai mult si nu prezinta luciu. Deci daca va doriti stralucire, nu o veti obtine pentru ca finish-ul este unul natural, mat, doar cu o coloratie placuta. 




Nu stiu care a fost pretul pentru acest balsam de buze dar din punctul meu de vedere este cu mult superior celor de la Nivea. Pana acum l-am folosti pe cel de cu aroma de cirese dar imediat ce l-am primit pe acesta de la Yves Rocher l-am abandonat pentru ca nici nu exista termen de comparatie intre ele. Eu il folosesc ca si atare atunci cand nu port machiaj, dar si ca baza pentru rujul meu obisnuit si ma simt super confortabil atunci cand il port, pentru ca stiu ca nu voi mai avea buzele crapate iar rujul nu se va depune in zonele uscate. Il recomand si imi doresc acum sa incerc si alte variante de balsam de buze YR! 

Care sunt preferatele voastre? Aveti recomandari?

5 comentarii:

  1. si mie mi-a placut foarte mult acest balsam, acum am varianta cu fructe rosii, dar din pacate, nu se comporta la fel de bine ca cel cu zmeura. hidrateaza si miroase foarte bine! l-as recumpara, clar, cand voi da o comanda la yves rocher nu-l voi rata!
    http://paginidezisinoapte.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat si alte produse pentru buze de la Yves Rocher, insa imi doresc foarte mult sa imi cumpar un ruj pentru ca am vazut niste nuante superbe ultima oara cand am fost la magazinul lor. Pupici!

      Ștergere
  2. Mmm si eu mi l-am comandat si abea astept sa vina <3 l-am testat la o prietena si m-am indragostit pe loc de el <3 te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu il imprumut prietenelor mele pentru ca am un fix cu produsele cosmetice, dar stiu ca am cateva care indragesc produsele lor si stiu si ele de cat de bun este acest balsam.
      Pupici! Sa ne spui ce alte produse ti-ai mai comandat!

      Ștergere