marți, 7 aprilie 2015

Review - Jessica Nail Polish by ExclusiveCosmetics.ro!

Buna dragile mele! A trecut ceva timp de cand nu v-am mai prezentat pe blog un articol de tip nails of the week, dar sincera sa fiu, rubrica a luat in mare parte o pauza din cauza faptului ca nu mai suportam sa imi fac unghiile la 2-3 zile continuu! Ojele pe care le aveam sareau de pe unghie imediat in ziua urmatoare de la aplicare, ori se aplica greu, si astfel ca pentru o perioada, am ales o varianta mai comoda pentru mine, si anume: unghiile cu gel. Va dati seama ca la inceput am fost incantata de acest trend si cam un an de zile am purtat non stop acest tip de gel dar in vara anului trecut, exact cam pe vremea vacantei de vara am luat o pauza, pentru ca apoi iarasi in toamna odata cu inceperea facultatii sa reincep sa imi aplic gel pe unghia naturala din comoditate. Daca stau sa ma gandesc, din punct de vedere al costului, acestea sunt destul de convenabile, insa in ceea ce priveste intretinerea, nu chiar... Ma refer in mod special la aspectul inestetic pe care il capata manichiura dupa 2 saptamani de la aplicare, cu acel spatiu intre cuticula si gel. Mi-ar fi placut ca imediat ce acest spatiu devine evident, sa imi pot schimba imediat modelul si gelul, dar din pacate, acest lucru ar implica si o afectare si subtiere a unghiei naturale, asa ca vreau ori nu , trebuie sa accept ca voi ramane asa pentru o perioada. Acum insa, nu mai port gel. Manichiurista mea preferata s-a mutat si cum nu am avut incredere in altcineva, am ales sa las unghia sa creasca, iar gelul sa cada singur si sa revin treptat la ojele normale chiar daca asta inseamna sa imi fac unghiile mai des.

Pentru astazi, am ales sa va prezint oja Jessica de care sunt foarte incantata! Nu doar ca vine intr-un super gramaj, care mai mult ca sigur imi va fi de ajuns pentru numeroase de aplicari, dar si finish-ul arata minunat!
Daca nu stiti inca despre ce vorbesc, va invit sa faceti cunostinta cu ea, oja profesionala Jessica!


Dupa cum puteti observa, oja mea vine intr-o nuanta vibranta, roz - Starfish Glow (click pe denumire pentru directionarea spre site) , perfecta pentru vara!
Cand am aplicat-o am exclamat Wow! pentru ca nu mi-a venit a crede ca dintr-p singura aplicare a reusit sa acopere integral unghia si sa aiba un finish atat de lucios, o nuanta plina, bogata, fara linii inestetice sau goluri, cauzate de pensula. Arata superb pe unghii, va garantez! Eu am ales sa o port impreuna cu un top coat cu sclipici in forma patrata, iar colege au spus ca neaparat trebuie sa le spun si lor daca sigur nu am apelat iarasi la oja semi-permanenta pentru ca arata prea frumos rezultatul cu doar o aplicaare si ele nu cred pana nu vad produsul! Iata despre ce vorbesc:





Trebuie sa va spun ca in realitate, oja este cu mult mai lucioasa pe unghii, iar culoarea mai intensa. Este un roz puternic, neon pe care l-am gasit destul de usor de purtat si asortat tinutelor mele. Purtand aceasta nuanta, mi s-a facut dor instantaneu de vara, de caldura si de costumele de baie super colorate care ma asteapta sa fie purtate in acest an la plaja... Cu siguranta va fi una dintre ojele preferate ale anului si pe care o voi purta deseori in acest sezon si nu doar pentru ca sunt indragostita de acest roz superb, dar si pentru acu cand va scriu acest review, inca mai am pe unghii oja, deci trageti voi concluziile... In afara de o mica zgarietura pe care eu am realizat-o imediat dupa aplicare, colturile nu au sarit si nici nu prezinta semne cum ca ar fi momentul sa inlatur oja, nu si-a pierdut din intensitatea culorii si nici nu s-a matuit. As putea spune ca este perfecta din toate punctele de vedere, cel putin pentru mine asa si este. 


Dar totusi, unde o gasiti si cum puteti afla mai multe detalii despre ea? Pai desigur ca in magazinul online ExclusivCosmetics.ro, singurul importator si distribuitor al produselor pentru unghii Jessica in Romania.
Brandul Jessica este popular in SUA, de unde este altfel si adus aici, si se axeaza in mod special pe ingrijirea naturala a unghiilor. Jessica Vartoughian, manichiurista starurilor de la Hollywood a realizat un sistem inovator si complet de tratamente si lacuri de unghii pentru ca toate femeile sa isi gaseasca produsele perfecte pentru o ingrijire completa a unghiilor. 

Acum le gasim si noi in magazinul online Exclusiv Cosmetics care alaturi de aceasta gama impresionanta de produse pentru manichiura si pedichiura, ne intampina si cu produse cosmetice pentru ingrijirea parului, dar si accesorii precum sunt periile pentru coafat si multe altele!

Eu va invit cu mare drag sa descoperiti cele mai noi branduri si sa puneti la cale planul de ingrijire de care aveti nevoie cu produsele din magazin! Pupici!

2 comentarii:

  1. Ce culoare draguta! kiss!

    www.taitzel.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata rozul ! Ai unghii frumoase. Am inteles bine din articol ? Acum sunt fara gel ?
    http://cosmetice-afaceri-online.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere