sâmbătă, 25 aprilie 2015

Review - Kativa Masca Tratament Intensiv Reparatoare

Luna Aprilie a fost pentru mine, luna noutatilor! Multe surprize placute si produse noi mi-au trecut pragul si m-au rasfatat, iar astazi a venit momentul sa va ofer cateva informatii despre masca tratament intensiv reparatoare cu ulei de argan Kativa pe care o gasiti disponibila pe site-ul ExclusivCosmetics.ro, unic importator al produselor Kativa si Jessica in Romania.

Atentie! Se anunta a fi un review foarte lung pentru ca am foarte multe de spus! :)


Am primit aceasta masca de par impreuna cu oja Jessica, insa am amanat putin sa realizez acest review pentru ca in saptamana in care imi propusesem eu sa scriu, scalpul meu a luat-o razna, si a a trebuit sa revin putin la samponul Krauter. Mereu cand patesc asa, evit sa aplic altceva pe par pana cand nu isi revine pentru ca am observat ca majoritatea problemelor mele se datoreaza duritatii apei, si desigur ca oricat incerc eu sa il aduc pe calea cea buna cu tratamente, acestea nu dau rezultate daca nu intervine samponul de la Herbalife pe care il folosesc acum doar in astfel de momente, dar nimic mai mult. Adica, o rutina simpla, formata doar din sampon si eventual balsamul-ul leave-in de la Gliss. Dar sa revenim la treburile noastre. Deci, dupa calculele mele, acest produs l-am introdus in rutina de ingrijire a parului de aproximativ 2 saptamani. Am inceput sa aplic masca pe par imediat in ziua in care am decis ca nu mai este nevoie sa ma abtin de la un ritual de ingrijire al parului mai complex, dar si pentru ca mi-am dorit foarte mult sa vad cum se comporta dupa samponul Krauter care are tendita de a-mi usca teribil varfurile.  A fost asadar, un fel de test sub presiune pe care surprinzator... la trecut! Nu i-as fi dat nici o sansa avand in vedere ca uneori, parca nici regina mastilor mele (Kallos cu proteina de lapte) nu face fata solicitarii, dar se pare ca uleiul asta de argan din compozitie, lucreaza bine! 


Dar sa va povestesc intai si intai ce anume m-a impresionat puternic la acest produs! Ah, inca imi aduc aminte cat de bucuroasa eram cand am primit propunerea de a incerca o masca pentru par! Stiti deja ca am o pasiune pentru tot ce tine de infrumusetarea podoabei capilare, asa ca m-am pus pe cercetat si am asteptat cuminte pachetelul, iar cand a ajuns, mai ca abia ma puteam stapani sa nu desfac pe strada cutia magica! Dupa ce am ajuns in casa, am deschis imediat recipientul ca sa vad cu ce am de a face, iar primul contact cu parfumul acestei masti a fost... wow! Nu imi venea sa cred cat de cat de frumos miroase dar si cat de puternic! Prietenul meu care se afla in cealalta parte a cameerei concentrat la joc, imediat a exclamat daca mi-am turnat pe mine sticla de parfum pentru ca miroase puternic in camera a ceva dulce! Ma asteptam sa fie un parfum oriental, suav si usor dar nici nu incape vorba despre asa ceva! Note marine puternice se pot simti inca de la prima desfacere a capacului iar simturile olfactive nu au cum sa nu-ti fie placut impresionate de un astfel de mix intens si racoritor. Eu una, ma declar super incantata de acest parfum pentru ca tolerez cu mare greutate aromele orientale. Insa desi in recipient parfumul este intens, masca odata aplicata pe parul umed isi mai pierde din intensitate, dar se pastreaza totusi si dupa uscare si in urmatoarea zi. Prietenele mi-au spus ca defapt, parul imi miroase divin desi eu nu mai simt, deci cu siguranta acesta inca persista in par desi pentru mine este insesizabil. O mare bila alba pentru acest aspect! 


In ceea ce priveste hidratarea, aceasta masca a trecut cu brio testul meu! Am aplicat-o pe parul umed de la jumatatea lungimii pana spre varfuri, dupa care am pieptanat usor parul pentru ca masca sa patrunda in profunzime si sa se distribuie uniform pe toata suprafata, apoi dupa 5 minute )timp in care m-am bucurat de parfumul sau) am clatit cu apa calduta din abundenta. Mentionez ca nu am mai aplicat dupa aceasta nici un ser/ulei/balsam leave-in intocmai pentru a verifica eficacitatea produsului. Din fericire, nu doar ca miroase frumos, dar ajuta firul de par sa fie mai bogat, sa nu se incurce la pieptanat si fortifiat. Eu am simtit cu adevarat ca la pieptanat, mai putine varfuri s-au rupt datorita faptului ca parul a fost mai elastic, mai matasos. Aluneca pur si simplu! Consistenta si textura de gel, asigura o aplicare simpla, fara incidente neplacuta precum ar fi alunecarea produsului printre degete sau neadararea sa la parul umed, proaspat spalat.  In ceea ce priveste hidratarea, se comporta excelent. Nu folosesc placa des asa ca nu as putea sa va spun ce efecte ar putea avea asupra unui par deteriorat, dar desigur ca puteti incerca varianta de 30 ml oricand pentru a face un test. Mai mult ca sigur si voi veti fi impresionati de aroma placuta a acestui produs si de efectele sale benefice asupra parului.


Puteti achizitiona acest produs dar de asemenea, vizualiza si celelalte masti pentru par Kativa accesand pagina online ExclusivCosmetics.ro 

7 comentarii:

  1. Iiii, ce tare :D Vreau si eu o masca de-asta, mai ales ca spui ca miroase frumos si are consistenta de gel :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, daca vei avea ocazia sa o incerci mau mult ca sigur te vei indragosti si de ea si de parfum :)

      Ștergere
  2. Pare sa fie un produs excelent pentru parul uscat, vreau si eu !!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta este potrivita pentru parul uscat si deteriorat si merita incercata.
      Pupici!

      Ștergere
  3. am folosit-o si eu si imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca suntem de aceeasi parere :)

      Ștergere
  4. Am si eu o masca cu ulei de argan si imi place tare mult! Se vede diferenta, fata de celelalte masti!

    RăspundețiȘtergere