miercuri, 1 aprilie 2015

Rochia de mireasa perfecta

Nu exista decor perfect, sau momentul ideal pentru nunta ta, dar rochia cu siguranta exista! Este destul de greu sa o gasesti rapid avand in vedere ca tendintele din moda se schimba de la un sezon la altul iar recomandarile designerilor nu tin cont de preferintele personale. Daca esti insa o fashionista perfectionista, atunci mai mult ca sigur nu va fi dificil sa iti gasesti ceva care sa iti satisfaca preferintele, pentru ca stii unde sa te indrepti cand vine vorba de cele noi modele de rochii de mireasa! Site-urile online de specialitate parca au explodat! Sunt din ce in ce mai multe in mediul online, insa desi numarul acestora este foarte mare, modelele puse la dispuse pentru viitoarele miresici nu sunt chiar atat de multe. De obicei, se respecta anumite tipare, stiluri, ori mai simplu, introduc elemente vintage fara a le adapta vremurilor noastre. Poate ca sunt si tinere care inca le mai plac rochiile de mireasa simple, fara croieli complexe ori elemente decorative suplimentare, dar eu sunt de parere ca ideal ar fi sa incercam sa tinem pasul cu noutatile si sa adaptam dupa preferinte rochia de mireasa daca nu ne dorim sa apelam la clisee pentru a iesi din impas. Topwedding.ro este descoperirea cea mai recenta pe care am facut-o in materie de rochii de mireasa -Topwedding.ro si desi nu toate modele prezinta elemente de actualitate, majoritatea sunt speciale, diferite de ceea ce gasim astazi in magazine.


Cred ca modele acestea sunt pur si simplu superbe! Cel putin eu, le ador si ma vad deja purtand cateva dintre ele sau eventual probandu-le pentru ca sunt cam ceea ce caut si eu pentru nunta mea. Nu am o preferinta anume in ceea ce priveste materialul cat nici numarul de accesorii, insa stiu sigur ca imi doresc o pereche de pantofi care sa faca totusi parte din acelasi peisaj. De exemplu, putem gasi si incaltaminte de nunta -Topwedding.ro la preturi convenabile si cu un design super frumos! Multe dintre modele se potrivesc manusa cu rochiile de mai sus.

2 comentarii:

  1. such pretty evening gowns
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere