duminică, 12 aprilie 2015

Sunday Post

Mai avem si noi vacanta?... Mda, se pare ca orice as face, nici ca se vrea sa se faca o pauza si pentru mine sa pot sa respir si sa nu mai lucrez, but that's it. Abia astept uneori sa vina ziua de duminica iar alteori nu chiar. As vrea ca macar in aceasta zi sa pot sta in pijamale pana cand am eu chef, sa nu ma ridic din pat decat pana la baie si inapoi... sa simt ca in aer pluteste doar lenea! Dar aceste zile par a fi din ce in ce mai rare acum cand toti prietenii au venit acasa, si ne viziteaza, ori avem noi de intors vizite si tot asa. As da lege! Duminica sa fie zi de somn si leneveala in pat, fara musafiri si alte activitati! Zi pentru incarcat bateriile...


Si vesti noi: mi-am schimbat telefonul. Mai urmeaza sa-mi cumpar si un laptop nou dar pana una alta, mai "trag" vorba aia de cel de acum, si daca rezista pana la toamna cand astept o oferta de Black Friday, ii zic saru'mana si la revedere fara nici un regret! And... I'm going to Belgium! Yep! Ieri am primit confirmarea ca in luna Iulie plec in Belgia, urmand ca prin August sa vin acasa si apoi in aceeasi saptamana sa ma imbarc spre mare! Asta e excursia cea mai asteptata de mine pana acum. Sa stau la mare, sa n-am nici o treaba cu nimeni si cu nimic si sa am si eu in sfarsit partea mea de vacanta. Asta e tot ce vreau. Pana atunci insa, va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos si un Paste Fericit si odihnit! :)

Un comentariu: