sâmbătă, 23 mai 2015

Avantajele casei "la rosu"

De curand, in timp ce vorbeam cu o veche prietena care lucreaza in domeniul imobiliar, am descoperit care sunt avantajele achizitionarii unei case la "rosu", termen al carui sens nu il cunosteam pe atunci, asa cum nici nu stiam la ce anume se refera. Eu sunt genul de persoana care se acomodeaza cu usurinta in diferite locuri, insa apartamentele ma deprima pentru ca de mica fiind, casa parintilor si a bunicilor mereu mi-au oferit libertatea de care am avut nevoie si un spatiu pentru relaxare astfel ca astazi, imi este destul de greu sa ma gandesc ca poate in viitor nu voi locui la o casa pe pamant, ci la bloc. Atunci cand eu si iubitul meu am stabilit data pentru casatorie si viitorul nostru camin, am stiut din prima ce ne dorim astfel ca nu au fost probleme in legatura cu alegerea spatiului in care ne vom cladi impreuna o familie. Dar pentru ca nu vom avea suficiente resurse financiare, dar idei marete pentru un camin frumos si pe placul nostru, am considerat ca varianta achizitionarii unei case la "rosu" este perfecta din toate punctele de vedere. Desigur ca ne-am dori sa putem cumpara totul de-a gata insa avand in vedere bugetul restrans si faptul ca ne dorim ca totul sa fie facut ca la carte si sa respecte planurile puse la punct din timp, am ales aceasta varianta pe care prietena mea ne-a propus-o inca de la inceput cand a auzit ce preferinte avem.

Primul avantaj al alegerii acestui tip de constructie este cel al costului scazut. Preturile pentru un astfel de imobil sunt cu mult mai accesibile pentru tinerii casatoriti sau persoanele care nu detin multi bani pentru a cumpara o casa la "cheie". Apoi, urmatorul aspect cu o mare importanta, este cel legat de faptul ca o locuinta la "rosu", nu este finistata in totalitate, ci construita pana la stadiul la care proprietarul isi doreste.. Acest tip de casa ofera proprietarului libertatea de a realiza ulterioarele finisaje pe care si le doreste, si de a aduce orice alta imbunatatire considera ca ii este necesara.

Cu siguranta unii vor spune ca nu se merita sa faci o astfel de investitie insa din punctul meu de vedere, acest mic detaliu care imi permite sa ma ocup eu personal de felul in care se realizeaza finisajele este un beneficiu, mai ales pentru ca stiu ca in acest mod, imi voi putea folosi imaginatia si voi putea de asemenea tine lucrarile sub observatie atenta pe parcursul realizarii. Eu si viitorul meu sot ne dorim sa facem alegerile cele mai bune pentru casuta noastra, si din acest motiv, am ales ca pentru planul casei, sa apelam la servicii constructii de calitate oferite de o firma de incredere si cu experienta in acest domeniu, si la agentul imobiliar pentru obtinerea locatiei perfecte.

Un comentariu:

  1. Este o alegere buna :-D Noua ne-a construit cineva casa, am vazut-o inca de la fundatie cum s-a ridicat putin cate putin, si... putin cate putin incepi sa vezi si sa simti ca e deja a voastra.

    http://daliac.ro

    RăspundețiȘtergere