luni, 27 aprilie 2015

Noi oportunitati, noi joburi!

Saptamana aceasta dupa cum ati putut observa, activitatea mea pe blog a fost cam slabuta, iar acest lucru nu se datoareaza faptului ca nu am mai avut chef sau inspiratie ori materiale despre care sa va vorbesc, ci pentru ca am primit o invitatie draguta din partea unei prietene de a o acompania la cateva congrese si training-uri la care trebuia sa ajunga impreuna cu o alta colega de serviciu, insa aceasta avand o problema grava de sanatate, a trebuit sa se retraga, iar in locul ei sa puna pe cineva din moment ce toate cheltuielile au fost platite. Am fost deci gratis intr-o plimbare putin diferita si la care a trebuit sa fiu super atenta! In fiecare zi am avut ocazia sa ascult diferite persoane vorbind despre cele mai importante si cautate joburi in acest moment in Romania, despre cum sa profitam de oportunitatile noi pentru a avea succes, care sunt elementele cheie pentru o afacere reusita, despre agentii payroll, cum sa aplici la munca temporara prin Apt.ro


Au fost multi termeni noi care m-au speriat si indus in eroare la inceput, dar apoi au venit si numeroase explicatii numai bune sa ma faca sa inteleg mai bine domeniul afacerilor. Dar anterior am mentionat termenul de payroll. Ce fac acesti agenti payroll? Ei bine, la noi in tara este un termen destul de necunoscut, insa nu pe atat de greu de inteles pe cat pare. Pentru ca o definitie stiintifica ar fi mult prea dificila, cel mai simplu mod prin care putem explica activitatea unui agent payroll este sa ne gandim la o persoana care are mai multe responsabilitati. Agentii payroll sunt persoane care au imprumutat responsabilitati, dar si atributii, care se ocupa in special cu fiscalitatea veniturilor individuale. Este o meserie foarte complicata, intrucat ei trebuie sa cunoasca foarte bine legislatia muncii, depinzand de ei daca un angajat isi va primi la timp sau nu salariul. Desigur ca lista de joburi interesante nu s-a oprit aici la fel si speech-urile care m-au bagat mai mult sau mai putin in ceata, dar partea cea mai interesanta din punctul meu de vedere a venit abia la sfarsitul training-ului, cand o serie de invitati ne-au vorbit despre cele mai noi oportunitati de joburi Bucuresti si despre cum putem dobandi experienta, cunostinte noi si realiza un mediu de lucru relaxant cu un program flexibil, salarizari, selectie si recrutari, resurse umane si lista poate continua. Acestea din urma mi-au fost cu mult pe plac pentru ca am avut foarte multe lucruri noi de invatat si pe care le pot aplica si eu in viata reala dupa ce voi avea sansa, banii si puterea de a-mi deschide propriul meu cabinet. Inca mai am multe de invatat de la prietena mea si ma bucur enorm ca am avut ocazia de a merge la un astfel de congres pentru ca mi-a fost de mare ajutor sa-mi dau seama ca mai am mult de munca sa pot ajunge departe, la o cariera de succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu